Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-16 21:53:59 följande:
    sluuutet på nov  så säkert minst en vecka till
    VA bara en vecka!!!! Åhhh då skall jag sluta shoppa nu
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-16 21:59:50 följande:
    tackar undrans va de kan kosta o skicka en sån till Åland då?  Nån som skickat en 92:a inom sverige o vet vad de kosta?
    om det väger max 250 gram så 41 kr plus 12 om det är skrymmande. Enligt postens hemsida.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 22:06:54 följande:
    44kr. Kostade det mig idag att skicka en eskimåklänning strl.98 till Finland, inte skrymmande. Och den är långärmad.
    ja 44 låter rimligt. Brukar betala det. Men på hemsidan stod det 41 kr.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 22:12:19 följande:
    står 44 på hemsidan...
    ahhhh förlåt. Kollade på något konstigt med någon maskin
  • SmillaMilla

God morgon!

Jag har försovit mig!!!! Trodde inte att det var möjligt med tre små barn i huset. anton skulle få åka med grannen till dagis 7.45. Så jag satte inte klockan. 7.45 ringde som sagt grannen på och vi låg o sov Snabbt som tusan fick jag uppp Anton.

Skall nu ge de andra barnen frukost och sedan lämna i park o på dagis. Sedan blir det tapetletar dag.

• SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2009-11-17 08:02:36 följande:
    Måste få fråga av ren nyfikenhet, får ni lämna på dagis utan att vara på arbete? Här har de börjat med nya regler nu så vi får inte ens åka till tandläkaren eller läkarbesök utan att hämta barnen på dagis och ta med dem
    Men jag har 50% plats, är ju hemma med småbarn. Egentligen har anton plats på dagis mellan 9 och 14 men i dag skulle de iväg till "lek och lär". Så ja han får vara där när inte jag är på jobbet

Han går i förskolan (som är på dagis).
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-11-17 07:25:47 följande:
    God morgon!! Ja, ibland sover de längre än man tror Här är bara Nora uppe än, de andra två sover och Ella har inten ens varit vaken för den obligatoriska vällingflaskan i natt. Ska ni tapetsera? Vad är det för rum som ska göras i ordning?
    God morgon!

Ja de sov lääänge

Ja vi skall tapetssera Sveas rum i fin råsa tapet med vita stjärnor.

Vad fint noras blev!!! Så himla fin fond det där.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15