Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-11-21 17:57:48 följande:
    Ja den är tok fin, fast det är ju olika lila men det gör kanske inget? Ska ta kort till tidningen nu i veckan och letar kläder till barnen, lite svårt eftersom utbudet till Meja är kasst eftersom hon fortfarande är så liten.
    Ähhh jag tycker inte att det gör något när det inte är samma barn som skall ha dem. Skulle kanske inte valt de lila/vita legginsen till den tröjan. Men så där går jätte bra.

Har du ingen annan katvig tröja till liam? Den grön/gröna är annars superfin till det lial/vita.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-11-21 18:04:42 följande:
    Du har nog rätt, det funkar ju fast det är ju inte klockrent kanske. Naeh, har bara blå/röd, brun/brun och turkos/grön Katvig till Liam.
    brun/brun skulle vara fint också!
  • SmillaMilla
    Jes sica skrev 2009-11-22 17:30:10 följande:
    Hej tjejer!! Är sååååååååå glad Plussade idag. Så går allt som det ska blir det ännu en dansbebis 1aug
    GRATTIS!!!!!
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2009-11-22 20:10:21 följande:
    Hej hej Hur är läget här? Jag behöver hjälp att skriva ett riktigt neg omdöme på T. Hur skriver man?
    oj vad har hämt?
  • SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-11-22 21:15:50 följande:
    Förmodligen för små har jag förstått nu, för 399:- på T.
    Åhhh nej! Såg nu att hon var längre än Svea. Vill du att jag lägger ut dem igen?
  • SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-11-22 21:24:46 följande:
    Ja det skall säkert gå. Jag tror att svea har ganska långa ben också.
  • SmillaMilla

God morgon!

Hurrra i dag regnar det inte! Svea kan alltså gå till parken. Hmm vad av alla tusen saker skall jag försöka hinna med då. Tror att det blir organisering i tvättstugarn, visst låter det skit kul.

• SmillaMilla
    Helle skrev 2009-11-23 06:55:58 följande:
    ha ha ja jag tror nog att ditt jobb är liiite roligare än mitt
  • SmillaMilla

Råååsa bubblan: Tusen tack för klänningen! Svea tok älskade den direkt. Fast hmm hon säger att det är tåg på den.

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-23 10:19:20 följande:
    God morgon! eller god och god, jag sörjer fortfarande mina kraschade hårddisk Och får nästan magsår över vilka priser det är för att rädda allt! Men men, allt för mina bilder och det får bli som när jag fick tokdyra p-boten i Gbg-inte har jag felparkerat mer efter den..och hädanefter kommer jag köra back-up som en galning Ska trösta mig lite med att åka till just Göteborg idag och köpa mer Fisher Pricegrejer
    Åhhh vad det är irriterade med datorer. Vi har också en kraschad hårddisk full med foton. Den står nu på vinden i väntatn på att sambons bror skall fixa fram våra foton. Det lär väll dock ta sin lilla tid.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15