Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

söta kråkan skrev 2009-11-26 11:57:50 följande:
    *skickar en stoooooor kram* har saknat dig med. Allt bra mer er?
    Ja här är allt bara bra! Lite nervös för socialen kommer hit om en liten stund

Molo har ju kommit
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2009-11-26 11:58:45 följande:
    Jag hoppas robotarna kommer i jr också.. Och den med fjärilar måste ju komma i baby
    ja robotarna måste ju komma i junior Vill ha den i stl 104.
  • SmillaMilla
    söta kråkan skrev 2009-11-26 12:03:16 följande:
    Vad bra :) Det går säkert bra. Får man fråga varför dom kommer eller är det för ni är fosterfamilj? Jo jag shoppade 3 tröjor nyss :)
    ha ha ja vi är ju redan familjehem men de skall utreda oss så att vi inte har några sklett i garderoben, misshandlar barnen eller ja de skall väll bara se så att vi är en helt vanlig familj. Men det skall väll gå bra, hoppas jag
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2009-11-26 12:20:47 följande:
    ÅHHH GUUUD!!! Den MÅSTE komma i overall!!! Nu är sambon på B&R o shoppar åt mig
    Åhhhh vilken gullig smabo du har!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-26 19:02:56 följande:
    ska vara ärlig o säga att jag har djävulskt ont just nu så det är därför jag sitter här...behöver skingra tankarna från det onda. Det är inte värkar utan sprutan som ger muskelspänningar o ryggont som F*N! O hela kroppen är som "influensaliknande symtom" som bm så fint förklarade för mig...svettas som en gris o har svallvågor...men detta var sista sprutan iaf sen behöver jag inte få fler *skönt*
    Men vännen lilla! Har tänkt massor på dig o din familj. KRAM
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2009-11-26 20:02:51 följande:
    Ja, jag ska komma utan barn så att jag kan titta i lugn och ro Förresten så var ju den rosa lurven med lila kantband jättefin. Måntro om Asko får in den? Fast jag vågar inte shoppa några lurvar nu. Jag har ju ingen aning om vilken storlek Ella har till våren. De här har jag shoppat idag: www.annacill.se/show_product_pictures.asp?art... www.annacill.se/show_product_pictures.asp?art... www.elvasmatroll.e-butik.se/show_product_pict... www.elvasmatroll.e-butik.se/show_product_pict...
    Åhhhh så fina hästarna var! WOW!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15