Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-23 12:18:33 följande:
    kom precis hem Haft fullt upp. Slemproppen gick i fredags o idag kollade de upp det o anledningen var ju uppenbar, lilleman har vänt sig o lagt sig nästan fixerad med huvudet neråt...redan. Så han tryckte väl till så hårt då så en bit av proppen gick. Men tappen var fortfarande 4cm o inget öppen så jag behöver inte oroa mig...än. Mitt höga blodtryck har sjunkit avsevärt, från 148/70 förra veckan till 116/60 denna veckan...men så är jag kvitt från lunginflammationen också och svanskotan är nästan helt läkt så självklart var det ju det som påverkade blodtrycket. Blodvärdet låg på 93 så fortfarande inget vidare, fick spruta idag så vi får väl se om det gör någon verkan. Så det var en liten uppdatering från mig, nu måste jag fortsätta med alla bestyr...under tiden får ni gärna hjälpa mig med något helt OT men systerdottern vill ha ett fotbollsslott som tårta till hennes födelsedag i helgen...hur fasen ser ett sånt ut då???? Nä där tog t.o.m min fantasi slut...knäppa unge
    Härligt att höra från dig! Blir ju orlig när du inte är här hela tiden!

Kan du inte göra ett slott alltså som en borg o innuti är det en fotbollsplan med boll o spelare.
  • SmillaMilla

God kväll tjejer!

Nu är jag ot igen

Men någon som vet var man kan köpa "Lilla prinsessan" docka etc?

• SmillaMilla
    stökmamma skrev 2009-11-23 21:33:29 följande:
    Finns det äns? Eller vilken menar du? Svt's tecknade serie?
    Ja den serien som går på tv. Skulle gärna vilja ha en sådan docka. Eller ja en prinsess docka.
    Buttelina skrev 2009-11-23 21:31:53 följande:
    hmm aldrig hört talas om tyvärr
    Kanske inte finns.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-11-23 21:46:31 följande:
    jo jag vet men där var bilder på beanie babys också.. så nu vet vi att det finns gäller bara att hitta det i sverige
    Ja i sverige hade ju varit bra Men inget måste. Var slut på "milkshake".
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15