Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Preggi skrev 2009-10-27 22:28:27 följande:
    Godkväll tjejerVilket datum är det salg?
    Inget sagt men dom siar 4-8 nov
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-27 22:29:25 följande:
    En liten aning.Ungen var blöt från knäna till tårna igår.
    Oj! Va dåligt {#lang_emotions_undecided} Bra att du fyndade nya nu då
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2009-10-27 22:29:44 följande:
    de borde gå att få plats i nåns bil* hoppas hoppas* sovplats får nån bju på när det kommer finfrämmande
    Ja annars får vi knöla oss fram själva, det går ju om än lite svårare {#lang_emotions_dreamer}

vi tog ju natt tåg en gång va framme tidigt vid salgen, sen hem till Sthlm eftermiddan Lörd.. De funkade rätt bra, man vilade hela resan hem
  • RååSa BuBBlan

Halloj!

Kikar in en snabbis mitt i storstädningen *puh*

Tycker ni jag tänker fel här?

Jag har stått hela fm och dammtorkat, dammsugit, torkat golv, piskat mattor osv.. Min syrra kom förbi och hon har en stor lurvig hund.. Vi har ingen hund Jag tyckte han kunde stanna utanför på altanen vilket han ofta gör då han trivs ute iom att jag storstädar, men då blev hon sur och gick {#lang_emotions_undecided}

Men jag vill verkligen inte städa om igen...

• RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 11:22:59 följande:
    Slänger in en till fråga när jag ändå håller på Var hittar jag reglerna på tradera? Alltså letar efter någon regel som säger vad man skall göra när ett paket kommit bort på posten. Min köpare vill ju ha tillbaka sina pengar för att paketet inte kommit fram.
    Jag har endast varit med om ETT försvunnet paket som jag skickat under alla mina år på T och då gjorde jag faktiskt så att vi delade på summan.. Jag förde tillbaka hälften av hennes totala inbetalda summa.. Iofs så hade jag den gången fått emballaget trasigt skickat till mig av posten så jag visste innehållet var borta..
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 12:08:16 följande:
    Jag förstår dig. Men jag tror inte att alla hundägare gör det. För dem är det ju som att säga att ditt barn inte skulle få komma in för att de stortstädat.
    Jädrans svårt de där... Men samtidigt så har vi ju inte hund och inrett efter det här hemma åxå, lite dyrare mattor o så.. Jag vill tex inte att han ligger på vår ljusbeiga lurviga matta när dom kommer hit och det har regnat ute, han är full i lera då liksom.. Men han hamnar där ändå.. Då känns det som att vi skulle låta Ida gå upp i deras ljusa fåtölj med skorna på typ..

Förstår ju att det är deras "bebis" och han är jättegullig på alla de sätt, men samtidigt måste jag säga ifrån för jag orkar inte städa igen, jag har inte råd att köpa nya mattor.. Dom själva har ju inrett så det passar denna stora hund med plastmattor och tåliga golv..

Vill inte vi ska låta bli att ses heller liksom {#lang_emotions_undecided}  *svårt svårt*
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 12:10:32 följande:
    hmm ja men då är det lite skillnad. Nu vet ju jag att jag har skickat det. Han säger att han är så ledsen o vill ha sina pengar tillbaka. Jag meilade nu tillbaka och skrev att jag inte kunde betala tillbaka på grund av traderas regler. Får se vad han säger nu.
    Va det mycket pengar? Det KAN ju dyka upp åxå, det har hänt förut att det blivit felsorterat och sen poff så kommer det..
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 12:15:01 följande:
    Min köpare har flera negativa omdömen. Julia o nelly du har också gett honom några. Och varje gång så förklarar sig köparen att det är hämndomdömen.
    Han med förvunna paketet???
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-10-28 12:16:59 följande:
    Hej hej alla.Kikar in då jag vabbar lite idag. Mannen tog förmiddagen och jag eftermiddagen.Är sjukt shoppingsugen, men har kommit in i en för er kanske tråkigt period med enkla kläder utan mönster Svårt att hitta ju.
    Halloj

Småfolk kommer ju med enfärgade nu och bredrandiga fina åxå...
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 12:18:08 följande:
    Jag har kollot min post men inget paket där. Gahh nu känner jag mig hård som sa att jag inte tänker betala. Nä 38 kr plus frakt. Så absolut inga stora summor.
    Om han har många neg och det handlar om den summan så skulle jag nog inte betala, eller fasiken.. jag vet inte.. Svårt när man inte "pratat" med honom själv {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15