Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Å jag gör nog som Butte... Sååååååva

Sååå trött!!

Cu sötisar och tack för pepptalk

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Go dagens!

Kikar in medans barnen pysslar lite pumpor o spöken

jack säljaren ger inte upp, fick mail i morse att jag var elak, riktigt elak {#lang_emotions_surprised} Va fasiken har JAG gjort???

Jag skrev följande till henne som svar :

Du va INTE tydlig och INTE ärlig!! Den såg INTE bra ut då det var HÅL i den!! Självfallet känner vi oss blåsta ska det vara så svårt att förstå????? Sen va det inte din dotter som sålde jackan det var DU som mötte upp, DU som hade mailkontakt med mig, DU som tog emot pengarna, ta ditt jäkla ansvar människa!!

Sen kan du tycka jag är hur elak som helst, men rätt ska vara rätt!! Du borde ta tillbaka jackan omgående och be om ursäkt, men det verkar du inte förstå alls. Ärlighet och hederlighet verkar inte ingå i dig!!  du säger att JAG är elak?? Herre min skapare vilket folk det finns!!

Jag har nu fått tillbaka 300.- och nu tänker jag inte svara människan mer!! Hon måste ha nåt allvarligt knas i knoppen så e de bara!

• RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-10-29 12:09:04 följande:
    Halloj! Usch ännu en dag med 40 graders feber, hoppas hon blir piggare snart så vi tar oss ut.. Ikväll ska iallafall mamman och tröstshoppa lite på klubbkväll Tror det blir tågsuiten och ESL hängseljeans iallafall, säkert nått mer också. Det blir kuuul!
    Å stackars liten   *kryapådigkram* från oss {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-29 13:09:45 följande:
    jag veeeet!! jag är med sååå trött!! var uppe typ hela natten med lillebror. han hostade och har fått feber.
    Å e Lillebror sjuk åxå *kryapådigkram* från mig och Bubblis {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-29 13:11:54 följande:
    Hon skrev att vi inte kan känna oss blåsta men att HON hade blivit blåst!! Hon hade sålt en vara för 10000 minsann som nån hade tagit och sprungit iväg med utan att ge pengarna, människan måste vara mytoman eller nåt, story efter story, lögn efter lögn..

Usch vilken obehaglig typ *ryyyys*
  • RååSa BuBBlan
    Jes sica skrev 2009-10-29 13:18:11 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 13:10:06 följande: Men vad har hänt?
    Orkar inte förklara igen, men har köpt en jacka där säljaren undanhållit ett hål och sen blivit helt knäpp!!
    Buttelina skrev 2009-10-29 13:19:26 följande:
    tack sötis men fy vilken människa
    Obehaglig!!
    solouniko skrev 2009-10-29 13:22:33 följande:
    Tack! Vilken sjuuuk människa du råkat ut för alltså Jo men nu har vi fått lite medicin så febern ska hålla sig under 38,5 iallafall. Tråkigt att lillebror också är sjuk. Verkar vara måånga som har sjuka barn just nu
    Ja det är nog det sjukaste jag varit med om faktiskt.. Man ska verkligen INTE lita på folk, inte ens dom som verkar helt normala från början, läskig vändning på henne {#lang_emotions_undecided}

Nu ska jag fixa lite lunch till mina pysslande små barn

Kikar in senare!
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-10-29 13:26:56 följande:
    Jag var med om en liknande historia. Fast då handlade det inte om så mycket pengar. Men irriterande var det ändå. Fast då var inte plagget trasigt men fläckigt (det skulle ha varit i nyskick). Säljaren vägrade ta tillbaka plagget, och tyvärr fick jag ett hämndomdöme. Mitt hittills ända neg. omdöme. Jag blir fortfarande arg då jag tänker på det, då jag inte hade gjort något fel. Jag blev också anklagad fölr att vara elak och hota
    Önskar jag kunde lämna ett omdöme på den här människan!!
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 13:27:05 följande:
    Men himmel!! Ska ni inte få pengarna tillbaka för jackan då? Det var ju HÅL i den!!!
    Nope! "dottern" som jag inte ens tror existerar vägrar köpa den tillbaka, får se om man kan åtgärda hålet på nåt sätt så den inte läcker så förbaskat.. Jag vill inte mer med människan att göra, hon är verkligen helt knäpp! Hoppas bara den går att rädda i tvätten, den va verkligen hemsk i ljuset sa Emelie!
    Buttelina skrev 2009-10-29 13:28:44 följande:
    weihooo vad kul med mens jag tycker lillebror varit krasslig länge nu. hoppas att det ger med sig snart för båda våra små hon är kanske lite läskaig för att det är halloween tider
    Ja hon kröp nog fram lagom till Halloween {#lang_emotions_ghost}
  • RååSa BuBBlan

Mammastök--- Å fy va hemskt med den lilla på sjukhus   Hoppas hoppas hoppas allt går bra!! Lilla vännen!!

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 14:02:24 följande:
    Haha fick precis mail från Emmakliniken:Hej Jessica,Vi vill bara påminna dig om din bokning imorgon. Kön, 30 min Ultraljudsundersökning, rum1Som om jag kan glömma det! Ska bli sååå spännande juu!
    Åååå i morgon!!! Gud så spännande!!! {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-29 14:05:51 följande:
    haha ja tydligen  har för mig hans fot är 16.5 och strl 28 var 18.4 cm
    Oj! Jag som tyckte Bubblis hade stora tassar med 27 i vinterdojjorna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15