Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

jompa skrev 2009-10-28 12:19:20 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 12:18:17 följande: Ohhhh gör de, finns de att kika på någonstans?Enfärgat och ränder gillar Jompa
    miniaturen.dk och babyfryd.dk tror jag har dem
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Nä nu måste vi äta lunch! Sen är det fortsätta med städningen

Cu.

• RååSa BuBBlan

Go kväll

Kikar in en snabbis innan det r dags för nattning av barn..

Jag blir så ledsen på folk alltså..

Dottern min har velat ha en fjällräven jacka länge och jag satt ut annons på Blocket att vi ville köpa en.. Fick svar av en trevlig tjej, jag frågade specifikt efter hål då det är en DUN jacka.. Det finns inga sa hon, den är smutsig dock och måste tvättas så vi får den billigare om vi kan tvätta själva..

Dottern åker lycklig och ska möta denna person, får prova jackan och kolla på den, det är dock mörkt så man ser inte så bra.. Personen står och säger till henne att " jag har just kollat den o det är inga fel på den, den sitter ju jättefint på dig" Dottern tar upp den ur påsen på tunnelbanan och det är ett cm stort hål på ena ärmen samt slitet på andra ärmen så det snart är hål {#lang_emotions_frown} 

Varför säger man inte det när man frågar för?????? *så less* SUCK!!

• RååSa BuBBlan
    Flock skrev 2009-10-28 18:40:36 följande:
    Godkväll i tråden!Nu har de stora tjejerna släppt datorn så jag passar på att titta in en sväng innan godisburken ska i säng!Inget salg datum idag heller, börjar tappa tålamodet nu Någon som vet.. Har SÅ jäkla ont innanför hälsenan. Spränger ändå upp till knäet nu. Kan knappt gå.. Någon som vet vad det kan vara?? Svullen båda sidor om hälsenan
    Aj!   Stackare!! Vet tyvärr inte alls vad de kan vara
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-28 18:48:47 följande:
    guud så himla trist!! jag hade åkt dit och kastat jackan i huvudet på dom! och krävt pengarna tillbaka!
    Ja jag tycker det är såååååå fult gjort, just för att det är ett barn

Tyvärr kan vi inte åka med den då dottern åkte direkt med den till kemtvätten..
    JuliaochNelly skrev 2009-10-28 18:48:53 följande:
    nää fy vad tråkigt. Du får väl ringa tjejen & säga att hon får ta jackan tillbaka.
    Har mailat henne om hålen, får se vad hon svarar.. Den va inte svindyr, men ändå 1900.- liksom.. Hål och dun är inte bästa vänner {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan

Fick svar av jack säljaren...

Okej,

Jag skrev till dig innan att jackan va smutsig och att jag trodde den va i hyfsat skick.

Vi har jsut sagt att den är såld till små tjejer som redan tittat på den och ville köpa så snart dom fått pengar. nu köpte din dotter den till ett pris på 600 kr billigare.

Själv tittade jag på jackan innan den packades ner i påsen och såg då inget märkvärdigt.

ska ni lämna till baka den då`?

Precis som att hon skulle fått 600.- mer för en trasig jacka, nä nä!!! No way!!  Trasiga dunisar går knappt att sälja just för att det läcker som ett såll!!

Usch!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-28 18:53:53 följande:
    jag hade åkt tillbaka med den tvättad och begärt de 1900kr tillbaka. jag hade inte gått förrän jag hade haft pengarna i min hand
    Ja nu surade jag till faktiskt!!Inte ens ett ursäkta eller nånting i hennes mail, gahhhhhhhhh!!! {#lang_emotions_yell}
  • RååSa BuBBlan
    Flock skrev 2009-10-28 18:55:15 följande:
    För 1900 kr ska där absolut inte vara några hål. Hoppas hon nu är lite trevlig och ger er lite pengar tillbaka..
    Nä det ska INTE vara några hål!!! Nästan två tusen spänn liksom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15