Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-20 14:13:15 följande:
    Jag kanske vågar chansa på 74/80 då? Elias är drygt 95 lång och han kan inte ha 86/92 längre, men det är nog bara någon månad sen han växte ur den sista i den storleken.
    Ja det beror kanske vilken säsong du ska köpa från? Från den gamla gamla kan Milo inte ha 86/92, men dom som kom i våras kan han ha det i. Har ingen större koll på hur höstens är, men dom är nog liiite mindre än dom i våras... Hmm krångligt värre Köper du 86/92 lär det ju vara längre iaf!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-11-22 09:05:14 följande:
    Ingen vaken idag? Vilken lyx med sovmorgon
    Jag är vaken! Men jag är sååå trött efter konserten igår så jag orkar knappt skriva

Håller med dig om folk som hostar illa i affärer, jag blir såå äcklad och sur för att dom drar sig ut när dom uppenbarligen inte mår bra.
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-11-22 09:27:23 följande:
    Du hade kul förstår jag Fundilerade på att åka till stan och byta den rackans katvigtröjan, visst har little kids corner öppet söndagar?Vad gör du annars idag? Jo, det är klart men man vet ju inte!
    Sitter så stilla som möjligt idag

Japp, kids öppnar vid 12, tänkte själva åka in då. Vi var och kollade på vagn igår, en crescent Diva, men sambon vill inte byta. *morr* Vi måste kolla om ens kan ha ståbräda på vår sing...
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-11-22 09:45:53 följande:
    Jag som tänkte flörta mig till en lekdate Fast det kanske inte funkar så bra om du ska sitta still För då kunde vi ju träffas på lkc först ju Såg en häftig ståbräda med sittmöjlighet där igår Det kommer nya grejer jämt!! Det är det som gör det så skrämmande, hur snabbt det sprids...
    Ah va synd, svärföräldrarna ska komma hit sen oxå. (superkul )

Ja det finns bara en ståbräda vi kan ha på vår vagn, men när vi skulle kolla sist fick dom inte ens på den inne på kids...
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-11-22 09:53:00 följande:
    Attans då Kul med besök från svärisarna (eller inte )Men då måååste ni ju ha en ny vagn ju Det kan väl inte gubben argumentera mot? När inte ens de får på en ståbräda
    Eller hur!!!
  • Tjollabolla
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 11:41:59 följande:
    ..hur e det med dej.....vilken v e du i?
    Jo det är bra! har precis varit hos BM. Jag är i v.27.... Känns som det går lååångsamt men ändå frammåt...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-11-23 11:57:57 följande:
    Morning.Fyyyy va det är grått och trist ute, jag blir snart tokig, ge mej bara några timmars sol så är jag  nöjd. O inget har vi planerat för dagen, vi lär väl klättra på väggarna allihopa till slut.
    Jaa det är verkligen grått och trist! Hur är det nu, har du Liam på dagis eller hemma?
  • Tjollabolla

Hej flickor! Lämnat Milo på dagis och nu sitter jag här igen, parkerad i soffan. Som alltid nuförtiden

Läser tillbaka och inser att jag missade 2 stora saker igår! 

GRATTIS TILL GREKSMURFEN OCH JESSICA!

När är det dax??  SÅÅ roligt med fler danskbebbar!

• Tjollabolla
    Finns det ingen kalendertråd i år???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15