Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tänkte väl att här fanns lite liv Inte likt denna tråden att va så tyst!!

Vi kikar på Idol här hemma. Milo ville in och sova vid tio över åtta, sen kom han smygandes 10 minuter senare. "Milo måste dansa!!" sa han och satte igång och rocka Vem kan neka liksom... Nu sover han dock sött med sin traktor i sängen

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Olivers Mamma skrev 2009-10-09 22:19:28 följande:
    jag e vääääärldstrött, har shoppat en hel del, tyvärr va det väldigt utplockat i katvig men annat fick följa med hem. Fatta sicken dröm, gå helt ensam (med mitt sällskap) o plocka o handla i lugn o ro. fanns massa fint i småstorlekar men det var ingen som behövde det här hemma så det fick bo kvar i butiken...
    Underbart!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-10 08:43:24 följande:
    du vet att dom är lite små i strl i år??
    Ja det är dom verkligen, den jag köpte till Milo 104 är lika stor som hans 98or...

Godmorgon!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-10 09:16:44 följande:
    vet tyvärr inget erbjudande nu! klagar din gubbe så berätta att butte har 10 lurvar godmorgon
    Å tjolla har 5... + småfolklurven  

Nu ska jag köra och handla, hur nu detta ska gå med fogarna. Nåja, jag får väl ligga på soffan resten av dagen
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-10-10 09:36:32 följande:
    Morning.Jodå, det rullar väl på, allmänt ont men jag kan/vill inte klaga längre då det hänt andra tråkigheter så mina "problem" känns plötsligt rätt så fnuttiga.Aaaah, guuu så jag längtar nu
    Nä men, vad har hänt? Hoppas ni mår bra iaf

Hmm jag tror nog på en grabb! En MiniLiam
    a
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:12:22 följande:
    Ingen fara med oss. Men sambons mamma ska opereras för knölar i bröstet på torsdag, vi vet ju inte än om dom är elak eller godartade eller om dom spridit sej så det är ju lite halv jobbigt nu i väntan. Känns bara så jäkla orättvist för allt går emot henne just nu, och hon är verkligen världens gulligaste och snällaste människa.Tror du? Jaaa, jag är nog mest inne på det men ändå börjar jag tro lite på en flicka, vet inte riktigt varför, men förmodligen eftersom jag mått helt annorlunda denna gången, då får man ju lätt för sej sånt.
    Ja jag har hela tiden tänkt att Liam får en lillebror. Men ja, jag är ju inte världens bästa på att gissa, jag var ju övertygad om att Milo var en tjej och att bebis i magen var en grabb Fast på andra brukar jag ha rätt... Ska bli spännande att se! Har ni namn?

Åh fy vad trist med din sambos mamma... Sånt gör en sjukt nervös och man kommer på hur skört livet är... Hoppas det är bra knölar!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:25:24 följande:
    hehe han vet om att jag köpt en plastisock sovpåse, när jag visade den för honom i somras så trodde han en sekund att jag var gravid trodde han skulle döö men sen för nån vecka sen köpte jag en bambisuit på t, en helt ny
    Men du den kan du ju skicka hit här!!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:18:15 följande:
    Tror dom flesta tänker på, får dessutom hela tiden höra att jag är en typiskt pojk mamma, inte för att jag vet hurdan man är då Mjaaa...vi är väl sådär eniga om namn, det enda pojk namnet vi kommer på är Melvin, flicknamn så tycker jag Meja el. Nova och gubben håller fast vid Wilma, som jag inte gillar alls.Har ni några namn?Ni skulle på köns ul va?Ja fyyy, det är verkligen hemskt, hoppas verkligen att dom är snälla och att dom inte spridit sej.
    Meja är fint! Nja, om dom säger på fredag att det är en tjej så vågar vi nog tro på det, då är det ju andra gången så då betalar vi inte könsul Hoppas dom kan se bara så den inte kniper ihop...  Hmm ja vi har några namn till tjej, pojknamn är ju totalt omöjligt tycker jag! Vi har Mira eller Leia, jag gillar ju Majken men sambon totalvägrar så det kommer den aldrig få heta Pojknamn har vi absolut inga, hade svårt bara att komma på Milo {#lang_emotions_undecided} 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15