Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-10-10 12:43:15 följande:
    Kollade just magbilder och nog ser väl pyrets mage likadan ut som Liams va?Liam i v.36 (35+3)Pyret i v.36 (35+0)
    Hmm ja dom ser nog ganska lika ut för mig iaf. Men jag är så kass på det där, vet inte ens vad som ska vara tjej och vad som ska vara kille. Min mage är ju enorm i vanliga fall oxå, den är bara lite hårdare nu Å så går den inte att hålla in
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Olivers Mamma skrev 2009-10-10 14:27:19 följande:
    åh vi kan byta, jag har MINST 50 auktioner som bara MÅSTE ut
    Jag med... Men ORKAR bara inte.

Nu har vi sovit i 2 timmar
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2009-10-10 16:18:10 följande:
    Hej tjejer! Allt väl? Vi latar oss idag allihop, Damien har inte sovit men hans föräldrar har tagit tur inne i sovrummet, vi är dödsströtta. D kommer förhoppningsvis vara vaken nu så att han somnar tidigt ikväll - problemet är bara att det är jag som ska upp med honom imorgon bitti. Såg att poppilopp hade 20% rea nu, men det är för lite för mig, jag vill ha storrea.
    Du är gravid, du borde slippa gå upp tidigt
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 10:39:37 följande:
    Hon råkade kasta mammas fina cybershot-telefon värd ca.6000 i toaletten EFTER att hon kissat kan jag ju tillägga...Hon hade lite FÖR bråttom ut till leklandet så hon tog tag i handtaget som hängde ur mammas jackficka för att dra sig upp från toaletten och ut flög min mobil och plopp sa det bara....¤%R&/()=/&%¤&/()=
    OOOOps... Inget kul!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 10:43:16 följande:
    Jodå "rätt" så snäll var hon när hon sprang o busade med den där lille killen hela tiden. Var var hans mamma förresten? Kändes som jag satt barnvakt där ett par timmar...hon dök bara plötsligt upp i slutet när han råkade springa in i mig och dök i golvet med huvudet före...eller ja jag hann trösta honom en liten stund även där innan hon kom fram ju Svanskotan o fogarna mår inget vidare efter igår, men jag är supernöjd med mina fynd Jäklar vad mycket jag fick med mig egentligen
    Vart har du nu varit o shoppat?
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 11:13:04 följande:
    på konkursutförsäljning i en babyproffsen-butik 70%Köpte skötbord, takvagga, skötdyna (jättefin Gaia o co), babysitter som vibrerar och gör en massa ljud och ljus, P&T mjuklift, regnskydd, solskydd (allt till P&T så nu saknas bara att vi faktiskt köper vagnen också ), allergitäcke till Maia, åkpåse, Gravidkläder till mig (byxa+linne+tröja+kjol) och sen lite småsaker som nappar, solskydd till bilen m.mAllt för 2600kr!!!!!!!!!!!!
    Himmel!
    Har ni ingenting kvar sen Maia?
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 11:31:01 följande:
    Nä inte mycket, skötbord hade jag aldrig och ingen sån fin babysitter. Takvaggan behövs då vi inte får plats med någon spjälsäng i vårt lilla sovrum, så vaggan får hänga vid fotändan tror jag Eller kanske bredvid. Vi får se. Så underbart fin är den, flätad korgaktig i naturfärg Glömde, i skötbordet ingick badbalja som man kunde ha överst, o då köpte vi även badstöd till. Så ja, nu saknas typ inget till bebisen, bara syskonvagnen då
    Åh ja jag minns att jag ville ha en takvagga till Milo... Dom är så fina! Det enda vi köpt nu är en spjälsäng, jag sa sist att nästa gång SKA jag ha en spjälsäng som det går att sänka ena sidan på, jag nådde inte ner till botten Köpte en superfin på blocket för 500 spänn.

Ska ni ha syskonvagn? Det ska inte vi... Milo blir ju 3 i februari, så det känns onödigt, vi klarar oss nog bra med ståbräda. Annars får jag köpa nån billig på blocket om man märker att man måste ha, men det tror jag inte...
  • Tjollabolla
    Kristyr skrev 2009-10-11 11:37:37 följande:
    Ang. syskonvagn visst lär man behöva en sån när storebror kommer vara 21 mån??
    Ja då hade jag nog köpt en. Fast min kompis fick barn när hennes son var 22 månader och dom har ingen syskonvagn, han står på sin ståbräda. Så det är väl olika.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15