Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-12-29 00:37:58 följande:
    Nån som vet hur Pre-Srping lurvarna är i stl?De från höst-09 var ju mindre än vår-09 tex. Plz help me pölsisar Sen behöver jag hjälp med vilka lurvar jag ska behålla till sonen,han har:Röd, grön och turkos från i våras.Leaf, Poison, Brun & Acid från i höstas.Kobolt & marin från Pre-Spring.Känns som om 9 lurvar är liiiiiite mycket.
    Puff {#lang_emotions_embarassed}
    Vill ha en säck med Molosar av tomten i år
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-29 10:43:04 följande:
    Hej!Ja den försvann visst. Så himla rolig!
    JA, helt galet bombad tjej, vilka värderingar......
  • ChokladMoshin
    Annamamma 83 skrev 2009-12-29 10:43:02 följande:
    Duntoffla skrevKikade runt nu men hittar tyvärr inga 56:or. Bara i annat mönster och färg på Rackamaja.Tack för hjälpen!Men är så säker att ja hitta den bruna med en stor apa igår i 56, o skulle spara den i bokmärken, för o beställa den senare, men de måste blivit nåt fel...Kan man bli mer irriterad.Letar som en tok efter bruna retro aktiga kläder till bebisen i magen, men verkar vara så dåligt med de nu.Den senaste brun/bruna katvig verkar vara slut stort sett överallt också!Jag vill verkligen inte köpa vitt o beiget, inte alls de de ja gillar!
    http://www.littlekidscorner.se/sv/article/4396/bodysuit_brun_apa_idat
    Fast i stl. 40 & 44, passar kanske på Bb......
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-29 10:55:11 följande:
    Mårning!19 minusgrader och trasigt tak är väl nice *underbart med hus*Dags att använda fleece kläderna väl inomhus igen Nån superbra rea man kan pigga upp sig med?
    Men det där med taket måste väl gå under upplysningsplikten för säljaren, eller under dolda fel. Så säljaren får stå för det.
    Men det är ju inte kul under tiden det är kallt.
    Tänk framåt, tänk på sommaren vad mysigt ni kommer ha
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-29 11:04:22 följande:
    Jo, vi kontaktade säljaren ang det igår så det verkar som att han kommer ta "notan" men det kom så lägligt med temperaturen.. Vi ska ju få neråt 30 minus på nyår och det tillsammans med taket e sådär  sen gick elementet sönder i samma område igår så det är svinkallt!! Å gäster ska vi ha åxå.. Ja sommar sommar!! Du kan tro vi längtar
    Ja, det är ju inte kul att frysa inomhus. Hoppas det löser sig snabbt!!
    Se fram emot vår och sommar.
    Och nya Molosar i Januari!!
  • ChokladMoshin

Näe, dags för lunch och betalning av räkningar {#lang_emotions_throwup}  Hade varit mycket roligare att handla Molosar för allt
    CU!!

• ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 11:23:54 följande:
    ÅHHH Jag fick ju titta på nya molo och nya katvig hos Bus och Rackartyg i lördags! SÅÅÅ FINT! OMG, detta blir fattigt! Katvig är uuuunderbart!
    Ledtrådar tack!! Spec. Molobaby klänningar
  • ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 11:28:33 följande:
    Det såg jag tyvärr inga i katalogen... Men det kommer säkert, han hitatde bara en katalog. Akvarieprintet var totalt underbart! Micke sa att det kommer massa fint till killar i vår, dom hade tagit hem 16 olika killprint :-O. Ja det är väl bara för att jag ska få en tjej
    Ok, har ju hört att den där stad med fjärilar, kaniner och ngt annat ska komma i klänningar. Tyckte robotar eller hajarna kunde komma i klänningar
    Hajarna ska ju komma i ngt mer, hoppas på t-shirt och linne.
    Akvarie låter fint!!!!
    Du vet inte när det kommer?
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2009-12-29 11:42:43 följande:
    Ja, hajlinne låter fint. Till ett par turkosa eller röda shorts
    Löööövely!!
    Näe, nu ska jag logga ur innan jag kladdar ner datorn som står mitt bland maten på bänken. Är inte alltid bra med en minidator som man kan ta med sig överallt
  • ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 11:49:54 följande:
    Ni kan se det på Molos hemsida!
    Tråkigt att det syns så himla dåligt bara
    Men snart så är Bt proppfull så man kan se.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15