Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Näe, mamma ringde och ville ta med sig mig och barn på lunch och lite shopping och det tackar man inte direkt nej till så nu blir det ut i kylan.
    Cu!

Vill ha en säck med Molosar av tomten i år
  • ChokladMoshin
    Helle skrev 2009-12-30 10:46:48 följande:
    Vi har en från hösten i 104 och den är fortfarande lite stor till sonen på 108 cm och 18 kg. Det är dukati med helgrå ärmar som vi har. Kan tyvärr inte uttala mig om andra.
    Men den Ducati var extremt stor och lös i tyget liksom, min son har 122 i Molo, men Ducati i 122 kunde han absolut inte ha, den var 15 cm för lång i ärmarna
  • ChokladMoshin
    Stormis skrev 2009-12-30 10:51:20 följande:
    Å det ärnästan inte ens ert fel. Först höggravid = insomnia, kan lika gärna sitta uppe... Sen ledsen magknips-Svante = insomnia, inget val än att vara uppe... Men, visst. Har nog blivit lite för mycket, men det mesta känns som rätt bra köp ändå *övertalar mig själv*. Slog dessutom till på en ny BeQuick på Mylittlestar nu. Missade dem i kalendern och Svante måste ju få en blå till sina blöjor när K har en rosa .Gjorde dessutom som du och la ut lite på chans på T igår och ett bud och ett Köp-nu har dessutom ramlat in . Alltid en början iaf. Men blir det inte sålt nu så gör det inget, det kommer ju fler chanser och kanske bättre tider.
    Ooh, jag slog också till på MyLittleStar med en BeMine och 2 BeQuick, använder dom jämt!! Så bra och fina!!
    söta kråkan skrev 2009-12-30 11:02:53 följande:
    hehe nää med andra bekanta men hoppas på att få in en lite träff  aldrig kul med allergi hoppas det blir bättre
    Visade barnen dina bilder i Bt och sonen skrek: Jag vill åka till Lelly IDAG NU!!
    Men nu ska vi till Mc med mamma. Cu!
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-12-30 22:07:56 följande:
     f*n nu saknar jag den ju attans MEN ja jag var TVUNGEN att sälja nån. kan inte ha 5 lurvar i samma strl
    Klart du kan!!
    Har jag 8 i samma stl kan väl du ha 5 !
  • ChokladMoshin
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-31 01:11:39 följande:
    8?? du e ju en smula crazy
    Liiite bara. Men det har funnits så fina killfärger. Tjejerna har inte lika många.
    Men är sugen på att köpa den lila & den rosa till stora tjejen från Pre-Spring.
    Jag är lurvoholic
    Har måååånga lurvplagg hemma
  • ChokladMoshin

Dags att lägga sig kanske.......

• ChokladMoshin

Gomorron. är sååååå trött.
    Sonen kommer in och frågar om han får titta på Bompa, javisst tycker jag och ser sen på tv:n attt klockan bara är 06.30, borde vara förbjudet med att vakna så tidigt......

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA GOA PÖLSISAR!!!!!!!!!!!!!{#lang_emotions_cheers} 

LILJAN: GRATTIS TILL SUPERSÖTA LILLKILLEN!{#lang_emotions_kiss}

• ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-12-31 08:27:55 följande:
    gaaalen
    Neeeej, slår man ihop det med tjejernas så är det nog inte såååå många per barn, TROR jag Törs inte räkna
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-12-31 08:38:07 följande:
    nää du ska nog låta bli att räkna
    Bra att få medhåll.
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2009-12-31 08:53:23 följande:
    hehe, 8 lurvar i samma storlek och jag som tycker Ellas 4 stycken är för många så nån måste väck. Frågan är bara vilken
    Behåll, få mig inte att framstå som heeeelt crazy
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15