Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LLM hade ju alla 3 plaggen, lööööv LLM

Bara hoppas jag får tilbaka pengarna från de andra, annars blir det rekord dyra Molosar

Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-16 17:51:08 följande:
    Precis, ville inte häng aut någon ifall jag hade fel. Va skönt! Tycker det är så jobbigt att pytsa vidare till er man "känner" Utan önskar pengarna återbetalda på konto xxxx tycker jag du ska lägg atill för att verkligen vara tydlig.Gud va surt Hoppas du hittar plaggen ngn annanstans och hinner få dem innan jul!
    Jag glömde ju lägga till att jag vill ha pengarna tillbaka och konto nummer dumma jag
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2009-12-16 17:53:50 följande:
    Hejhej! Fråga till experterna! Har en köpare på T som inte var nöjd med katvig byxa+jacka i velour, hon säger att muddarna och resåren "gett med sig" men muddarna på byxora är ju då? Byxorna är använda 2 ggr och var så från början? Hursom, om hon får göra ett återköp, betalar ni tillbaks portot då också eller? Både tur och retur? Har aldrig varit med om detta förr så jag behöver råd
    Jag brukar stå även för retur porto.
  • ChokladMoshin
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-16 17:56:20 följande:
    Gött!! Hoppas det går smidigt på andra stället - vet att andra fått strida lite vid rekl. o dyl.Nu ska jag hem och pussa på sonen innan kvällspasset börjar.Hörs senare
    Jag får använda hårda tonen om hon inte ger sig
    Ja, jag hörde att nån hade haft lite problem där.
    Cu!
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-12-16 18:09:49 följande:
    Det där återköpet hade jag INTE stått för! Du får förklara för henne att muddarna på de äldre katvigarna (för vi snackar lila/röd eller hur?) absolut inte är likadana som på de nya! De är ju mycket lösare och vidare. och tror hon inte på dig så kan du ju be henne fråga en katvigpterförsäljare då Om hon vill skicka tillbaks dom så får hon då stå för portot fram och tillbaka tycker jag...det är INTE ditt fel för att hon inte vet hur gamla Katvigar ser ut i modellen
    Aha, då är jag också med. Är ju helt ny på Katvig, så då skulle inte jag heller betalat returporto eller hät affären.
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2009-12-16 18:17:01 följande:
    Ja precis, det gäller den här annonsen www.tradera.com/Finaste-veloursetet-fran-Katv...Både jackan och byxan är tvättade två ggr liksom så jag tycker det känns lite tokigt faktiskt.. De ÄR i jättefint skick dt vet jag ju..
    Och tjaffsar hon för det priset
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2009-12-16 18:33:31 följande:
    Ja eller hur
    Skämsigt ju! Ge dig inte.

Någon som har bild på hur Katvigs rånarluvor sitter på? Blev sugen på en.
  • ChokladMoshin
    Milliz skrev 2009-12-16 18:41:04 följande:
    Vilken butik är det?
    Vet inte om jag törs outa det här innan/om det löser sig
  • ChokladMoshin

Näe, natta barn här, cu!

• ChokladMoshin

Gokväll i tråden!!