Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Helle skrev 2010-01-02 20:26:54 följande:
    Visst har du en Småfolk overall i 98/104? Hur stor är barnet som haft den i vinter. Jag har nämligen hittat en på rea som Gustav ska ha nästa vinter, men är lite nyfiken på hur pass stor den är.  Allt bra annars? Hej hej alla!
    hej hej
    Jag har 98/104 till nikki som är 103 cm lång. Tycker de är rymliga i stl
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-01-02 20:30:49 följande:
    Har också funderat åt det hållet när det gäller din magsjuka.Ta hand om dej!!Tycker verkligen att du ska prata med någon. Det gör underverk!Här är det bara bra. Kylan är lite knasig för Emilios astma, men det går ganska bra ändå.
    jasså har du, ja jag borde inte vara förvånad för kloka tanten i skogen brukar ha rätt {#lang_emotions_wink}
    Jag försöker ta hand om mig men det är så mycket alltid. hade mått bäst om jag ahde kunnat gå hemma och lösa allt innan man började jobba igen. känner att jag aldrig hinner ta tag i nåt. Livet rinner ifrån mig...
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2010-01-02 20:36:22 följande:
    men gumman mår du inte bra
    Nej jag är rätt bra på att fejka och låtsas vara glad{#lang_emotions_undecided}Rotar man därinne så finns det mycket sorg och olösta konflikter tyvärr. bla har jag inte riktigt sörjt min mormor så som jag hade behövt eftersom Jessie föddes 4 dagar efter att hon dog. Hon var den närmaste jag hade förutom mamma. Sen är jag rätt bra på att stressa och mycket dålig på att varva ner. Så jag har haft problem med magen senaste veckan, diaree och mycket magont . kankse någon som försöker säga mig nåt eller vad tror du???
    Hur är det med dig???
  • nikki2006

oj jag dödade visst tråden, ja då lägger jag mig med Nikki istället, skall ändå upp och jobba imorgon kl 5. kram alla

• nikki2006
    Buttelina skrev 2010-01-02 20:46:31 följande:
    men gumman du måste varva ner och ta hand om dig själv!! kan du inte ta lite ledigt från jobb?akta så du inte gå in i vägen, det gjorde en vän till mig...
    min mamma är rädd att jag skall gå in i väggen, hon har gjort det och aldrig kommit tillbaka. Där vill jag inte hamna
    Jag har inte råd att ta ledigt, det är det som är problemet. Vi kan inte leva på en lön, det är inte möjligt.
    Jag har svårt att veta hur jag skall varva ner, några tips???
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2010-01-02 20:48:49 följande:
    HEEEJ!!! Tråkigt att läsa att du inte mår bra! Men, du att gå och prata med någon gör verkligen underverk! Både för dej och personer i din omgivning! Tror precis som Ronya och andra att magen försöker säja dej något. Min har gjort det i flera omgångar under dom senaste 10 åren. Då måste man stanna upp och ta hand om sej själv, annars slutar det i katastrof! TA HAND OM DEJ!!! Om du vill/orkar och har tid över så funderar vi på cillen på torsdag Å du, glöm inte att jessies overall e tingad
    hi hi du är rolig du, ni skall vara där på dan va??? Jag jobbar till 16 så det hinner jag nog inte tyvärr. Kankse jag kan komma till helgen någon dag så kan vi snacka lite hos ronja om hon har tid, tack för vänner som er kram kram
  • nikki2006
    Helle skrev 2010-01-02 20:51:30 följande:
    Då borde det nog bli kanon. Gustav ska vara ca 1 m i november Hittade den i en dansk shop till halva priset så då slog jag till, trots dyr frakt Har du handskar till också? Hur är de i s f? Krya på dig! Jag har också magkatarr så jag vet hur det är När jag kräktes på natten så åkte jag in och fick tabletter. Det hjälper bra tills man hinner lugna ner sig lite själv. Kram på dig!
    tack för kramen och ja jag har ahndskarna också och de är toppen, tror att jag tog 3-4 år. Sitter super och är fina och varma. kan rekomendera dem.
    Hoppas fortfarande att det inte är magkatarr kanske bara något jag ätit men går det inte över snart så får jag definitivt söka läkarhjälp.
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2010-01-02 20:51:51 följande:
    Men åååh vilken sits..Jag tycker att du ska gå till doktorn med såväl mage som depression och där igenom få sjukskrivning som ger dig tid och iaf lite pengar för att hinna komma ikapp! Man lever bara en gång och livet är alldeles för dyrbart för att leva som du gör nu Stor stor kram
    Ja det blir doktorn om detta inte släpper. tack för omtanken. Jag är väl lite sån som person att jag inte tror att saker är så allvarliga innan något stort sker, men det är kanske dumt att vänta på katastrof.
    Tacl tack för kramen
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2010-01-02 20:52:42 följande:
    men kan du inte bli sjukskriven?? sälj bort halva barnens gaderob.. på det tillsammans med sjukkassan klarar ni er.sök läkare!!!kramar
    SÄLJA BORT HALVA GARDROBEN{#lang_emotions_surprised}Nej nu har du slagit i huvet hahahahahha. skulle aldrig ske, men jag förstår vad du menar. numera är det dock svårare att bli sjukskriven för det är inte längre doktorn som vet bäst utan den förbenade försäkringskassan{#lang_emotions_yell}
    Tack för kramarna tack atck
  • nikki2006

Nu måste jag verkligen sova men tack smultron 1 o 1 lillronja helle och butte för er omtanke kramar på er{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15