Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

söta kråkan skrev 2009-12-03 08:12:45 följande:
    Godmorgon tjejer;) tittar in en snabbis. Allt bra med alla?
    Nikki är lite förkyld så jag vabbar idag med, med dig då???
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-12-03 08:15:02 följande:
    Nä ett nick vi pratade om igår ju.
    jasså{#lang_emotions_surprised}
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-12-03 08:15:37 följande:
    Godmorgon! Känner mig totalt yr idag, så konstigt. Hoppas det bara var för att jag reste mig för snabbt ur sängen... Åhhh miniapple skulle jag med vilja ha, men jag tycker fortfarande det är dyrt... Skulle vilja ha den liiiila suiten till lillasyster och en tröja åt Milo.
    jag har köpt 4 midi apple tröjor nu och får säga att jag använder den hur mycket som helst. Super fina till nova star jeans{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    söta kråkan skrev 2009-12-03 08:25:13 följande:
    åå vad trist hoppas hon blir bättre snabbt. Jodå min mamma,mormor& syster är på besök så man är både glad och trött
    oj vad många goa människor runt omkring sig. Jag hoppas på att åkA TILL MAMMA O pappa i helgen. Får se hur barnen är. Mycket länge sen jag var och hälsade på dem en helg. När jag var mamma ledig var jag där hur mycket som helst, saknar det nu när man jobbar
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 10:34:25 följande:
    Idag SKA jag få post!! Jag vägrar nåt annat så e de bara Lite småsugen på Katvigar hos babyshop men håller mig duktigt än så länge
    Jag skall också få post idag har jag bestämmt, MIN KANINJACKA annars blir jag riktigt suuuuuurrr
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 10:38:18 följande:
    Å har den inte kommit än?   Hoppas hoppas den dyker upp idag!!
    tACK ja jag hoppas också. Hon sade ju att hon lagt på den onsdag kväll så idag är det ju en vecka och även med julpost så tycker man ju att det inte skulle behöva ta längre tid{#lang_emotions_undecided}
    Vad väntar du hem för fint
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 10:42:46 följande:
    Å men en vecka kan det absolut ta ju, tror nog den kommer idag Väntar fortfarande på den råååååsa Molo klänningen
    åhhhhhhh jag är såååå nyfiken på den, du tog 92/98 va??? Funderar på om jessie kan ha en sån eller om det blir för stort{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-12-03 10:44:29 följande:
    Nä nu blir jag arg. Vill också köpa sandaler på ellos, men finska catalog har tydligen inte samma utbud som den svenska. Annars funkar ellos precis lika dant här säm i sverige. Säkert samma lager och allt.Vårt extra barn använder ju kavats sandaler inne, så skulle ju behöva ett par i större stl också
    Du får flytta hit till sverige
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 10:47:10 följande:
    brb
    höööö{#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15