Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nova76 skrev 2009-12-02 09:32:41 följande:
    nikki - är du ledig idag? jag är hemma med J som har feber... igen...
    Nikki är också lite förkyld så jag vabbar idag Hur är det med dig???
  • nikki2006
    Morty skrev 2009-12-02 09:43:37 följande:
    Vet du om hon bara ska ta in klänningen eller knapptröjan också?
    vet faktiskt inte men jag kan fråga{#lang_emotions_dreamer}
  • nikki2006
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-02 16:07:41 följande:
    Nej men hon måste ha råkat ladda upp fel bild? Eller?? Det där måste ju vara bild på en rosa??Hej igen tjejer! Hoppas på att kunna häng ahär lite och bli lite uppiggad Har en riktigt usel dag och är så trött att jag knappt håller upp ögena.
    vet att det inte är nyttigt men enery drink brukar rädda mig i sånna läge
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 16:09:02 följande:
    Trodde åxå den va rååååsa   Hm.. knepig kamera öh
    ser ut som att de fotat fel bild men inte orkat byta hi hiu. ser ju verkligen på pricken ut som rosa/rosa
  • nikki2006

jag har fortfarande inte fått min kappa, hoppas verkligen det är sen postgång pga julen surar{#lang_emotions_cry}

• nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-12-02 16:30:34 följande:
    be henne om kvitto...säg att jag kommer kontakta trendsales om den inte dykt upp imorgon
    ja jag skall kolla imorgon annars blir det andra bullar{#lang_emotions_demon}
  • nikki2006
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-02 16:38:24 följande:
    Kan inte gå och handla tyvärr, ensam på jobbet. Hög av allt cola drickande, trodde jag skulle få ett sugarrace men nej Övergick till kaffe men ja neä, då läckte bryggan ut allt över kontorsgolvet *suck*Nu försöker jag bara hålla mig alive tills jag kan gå hem RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 16:11:09 följande: Nej då inge särskilt alls, knappt sovit på nätterna på jag vet inte hur länge, mkt stress som tar ut sin rätt bara och just idag har A L L T gått mig emot dessutom Nu har jag haft revisorn här på shopping också ... när man känner sig så där lagom go' och representativ *pinsamt*
    usch låter som att du har en skitdag idag
    Stackare kram kram. Att inte få sova kan absolut ta ut sin rätt.-(
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-12-03 00:20:17 följande:
    Hek i tråden!Kikar in och jublar för att jag shoppat en brun miniappletröja. Äntligen!!Hoppas nu bara den finns kvar!Surar lite för att babyshop inte har förskottsbetalning också när jag ändå är igång.
    men superkul att du äntligen kom över en ju
    Vet hur länge de suktat efter min hi hi
    Idag har ajg avslut och hoppas på MÅNGA ninjor{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-12-03 08:11:45 följande:
    JA äntligen!!Jag hoppas det kommer många ninjor till dej!Väntar på ett inbox.
    angåenda tröjan eller???
    Tack{#lang_emotions_kiss}Ja de jag har bud på går hyfsat men hälften är utan bud och vissa saker fattar jag inte alls{#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15