Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Mawe123 skrev 2009-10-28 07:35:43 följande:
    Jag tänkte att den skulle passa både till våren och hösten. Velar på lite och ser om jag gör något köp senare idag.
    jag är väldigt nöjd med vår idat jacka. vi har använt den i somras och ända till det blev rätt så kallt nu med en fleece under. den vi har är normal i strl
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-28 07:50:32 följande:
    Jo det var ganska häftligt, en del saker dom sa stämde direkt. Det första dom sa var; Ja vi har en kvinna med oss. Hon är runt 70 år och har varit mkt sjuk. Hon har haft ont i magen... Livmodern, magsäcken. Hon kräks mycket. Dom beskrev min mormors sjukdom EXAKT som hon var innan hon dog. Sen hade dom svårt att få fram till vem hon skulle, men det var inte så konstigt när både jag, mamma, min moster och mormors syster var där. Sen berättade dom en hel del som stämde exakt som hon sa. Heeelt sjukt!  Fast sen sa dom en del andra saker till mig som inte stämde alls, att där var nån man som pratade med mig och att jag var ledsen och hade det jobbigt nu och han ville hjälpa mig osv... Kände inte igen det alls, tycker jag är ganska glad nuförtiden Förutom att jag har så ont alltid, men det var inte det dom syftade på. Till några andra sa dom oxå saker som dom höll på att svimma av, varenda detalj stämde. Så ja, jag vet inte vad jag ska tro, men jag hade svårt att sova inatt! 
    {#lang_emotions_ghost} spooky
  • Buttelina

gahh SÅÅÅ irriterande. jag la upp en auktion med en småfolk tröja igår men när jag söker på småfolk senast inlaggda så kommer den inte upp {#lang_emotions_yell}.

(obs ingen reklam, jag är bara irriterad )

• Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 18:45:04 följande:
    Go kväll Kikar in en snabbis innan det r dags för nattning av barn..Jag blir så ledsen på folk alltså..Dottern min har velat ha en fjällräven jacka länge och jag satt ut annons på Blocket att vi ville köpa en.. Fick svar av en trevlig tjej, jag frågade specifikt efter hål då det är en DUN jacka.. Det finns inga sa hon, den är smutsig dock och måste tvättas så vi får den billigare om vi kan tvätta själva..Dottern åker lycklig och ska möta denna person, får prova jackan och kolla på den, det är dock mörkt så man ser inte så bra.. Personen står och säger till henne att " jag har just kollat den o det är inga fel på den, den sitter ju jättefint på dig" Dottern tar upp den ur påsen på tunnelbanan och det är ett cm stort hål på ena ärmen samt slitet på andra ärmen så det snart är hål  Varför säger man inte det när man frågar för?????? *så less* SUCK!!
    guud så himla trist!! jag hade åkt dit och kastat jackan i huvudet på dom! och krävt pengarna tillbaka!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 18:51:18 följande:
    Ja jag tycker det är såååååå fult gjort, just för att det är ett barn Tyvärr kan vi inte åka med den då dottern åkte direkt med den till kemtvätten.. Har mailat henne om hålen, får se vad hon svarar.. Den va inte svindyr, men ändå 1900.- liksom.. Hål och dun är inte bästa vänner
    jag hade åkt tillbaka med den tvättad och begärt de 1900kr tillbaka. jag hade inte gått förrän jag hade haft pengarna i min hand
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 19:00:50 följande:
    Ja nu surade jag till faktiskt!!Inte ens ett ursäkta eller nånting i hennes mail, gahhhhhhhhh!!!
    ja jag hade inte gett mig förrän jag hade haft pengarna åter
    Flock skrev 2009-10-28 19:02:28 följande:
    Åh tack!! Fast jag som inte tränar över huvudtaget, brukar ha bra skor oxå.. Hoppas det går över till salgen bara..
    ja det är konstigt men det låter som hälseneinflamation
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-28 19:58:47 följande:
    usch villket skitsnack...håller med butte jag hade åkt dit och inte gett mig förens jag fått pengarna
    jag skrev i din gb nyss
  • Buttelina
    LillaÄrtan skrev 2009-10-28 20:39:37 följande:
    mortillsju: RÖDA tycker jag
    pussel med den gröna klänningen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15