Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-27 20:55:21 följande:
    haha ja, beror ju på skicket dessa var ju bara upptvättade en gång
    haha ja det så klart. våra är tvättade tre ggr typ
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 21:00:38 följande:
    vi får se när de kommer hem hit, är de superstora så kan jag nog tänka mig ett byte om dina är lika fina Vi ses väl säkert vid salgen sen.
    haha jaa ta med dom till salgen om dom är stora dvs
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-27 20:57:55 följande:
    Verkligen små! V fick 110 i sina och dom är perfa på längden, lite långa i ärmarna men ett uppvik gör susen!
    hur lång är hon?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-27 20:57:47 följande:
    Smiter in mitt i Traderandet...Nytt Småfolk hos miniaturen.dkminiaturen.dk/product.php?id=5493smiter ut igen
    måste kika
  • Buttelina
    karmasus skrev 2009-10-27 21:07:31 följande:
    dom är superfina! Snäckan har ett par! =)
    åh har hon det? så himla söta!
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 21:09:32 följande:
    ÅHHHHHrepetererar SALG SALG SALG i huvudet nu...
    haha nää kom igen nu
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-10-27 21:17:45 följande:
    butte: supersöta bilder på lillebror... =)hmm kom å tänka på igår när vi va hemma hs min mamma .. å maxen hade blött ner sina kläder.. det som fanns tillhhanda då var min brorsdotters försmå kläder... ett par oragnatight å en brunorange tröja med cerise kant upp till.... måste erkänna att söt det va han =)
    tack

haha kan tänka mig att han var söt i det tights är sött på pojkar
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-10-27 21:21:30 följande:
    jo=P...hmmm vågar man köpa ngn tight på salgen trots eller blir ja helt kapad här hemma då=P... rainbow tight tex =P
    nää klart du vågar!! jag ska ha några till lillebror! han gillar dom så mycket! och ett par pojkiga tights med en baströja eller molotröja upptill är bara fint
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-10-27 21:21:30 följande:
    jo=P...hmmm vågar man köpa ngn tight på salgen trots eller blir ja helt kapad här hemma då=P... rainbow tight tex =P

tycker tex detta är fint. lillebror älskar lammen
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-10-27 21:31:06 följande:
    jo det va ju mkt sött=).......www.facebook.com/profile.php?id=696907690&ref...#/photo.php?pid=3386726&id=696907690 där har vi maxen i brorsdotterns=).. tror iof tom att maken tyckte han va söt i dem å det är ju inte direkt att de är supertjejiga...fanss det inte tight med cuba cars ett tag till killar??
    kan inte se bilden. la till dig som vän nu
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-10-27 21:38:37 följande:
    haha perfekt=)... ja det e så man får vänner :)..locka med bilderDu är numera min vän :)... har addat dej =)men de tightsen med cuba cars....hmm var inte det vårens föresten.. isåfall finns det ju chans att de kommernu på salgen
    sååå söt han var i det skitgullig!! joo det finns absolut en chans att de kommer nu på salgen!! just det!! där ska vi ha några!! finns i både dinosaurier, cubacars, austronauterna och några ränder
    lillronya skrev 2009-10-27 21:34:45 följande:
    Ni som har koll Vad fanns det för babybyxor till killar från molo i våras?Funderar på min önskelista till salgen och Emilio är fortfarande i ett hopplöst byxbehov.Känner att jag nog får ge mej och köpa molobrallor till ungen. Visst borde han kunna ha 86 eller 92? Är knappt 90 cm lång...Och nä... Vi är inte redo för leggings på honom ännu. Börjar med molobyxor nu
    hahah kör på 92! 86 kommer bli för små snabbt. dett fanns dinosar, cubacars, gröna stars blåa med stars osv
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15