Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-27 13:01:14 följande:
    yes yes *segar dansar* då ska jag buda på att du inte inboxade mig innan din tok hehe jag ska prova den på henne och se annars så tänker jag på dig
    du vet du, jag tänkte inte så långt {#lang_emotions_surprised}. jag säljer den bara för att jag har en orange velourklänning. kändes överdrivet med två
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-27 13:05:19 följande:
    Tradera gick bra denna gången för mig kan man säga Jag är nöjd! Men ska nog "bara" växla 5000. Jag vill ju mest ha pyttekläder!
    ja jag förstår att du ska växla 5!! jag tänker så här: isabel har redan massor av förra kollektionen och till lillebror köper jag inte fler babybyxor och tröjorna i jr gillar jag inte... jag vill dit och ha några tröjor och leggings. eg inte mycket.. men om jag hade varit gravid... då JÄVLAR
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-27 13:07:51 följande:
    haha..okej. Igen fara. Igår frågade min gubbe då vi hämtad dom 2 småfolks lurvarna i stan hur många lurvar dom ska ha egentligen. Jag tittade mycket oförstående och frågade finns det en gräns
    haha du är ju för söt vad svarade han då
    Tjollabolla skrev 2009-10-27 13:08:20 följande:
    HAHHAHAHAH! Söööta BiaBUS i bt! Så snygg han är i klänningar
    haha visst är han och i dom enda byxorna som han inte tycker är fula molo leggings
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-10-27 13:09:05 följande:
    Jag har en dansk granne.
    men om han bor sidan om dig bor han inte i sverige då
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-10-27 13:11:35 följande:
    Jo, men hon har väl en mamma och syster som hon hälsar på ofta.
    ja jag förstog det det lät bara så kul
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-27 13:10:26 följande:
    Nääe babybyxorna kan inte Milo ha längre, vi har ett par kvar som passar. Ja jäklar vad 92orna byxorna gick bra på T! 150-160 spänn, tack för det! Ja till Milo är det inte så mkt jag vill ha. Några tröjor blir det ju säkert å lite annat, men till bäääbis vill jag inte behöva välja bort något jag vill ha! Åhhhhhhhhhh vad jag längtar Å på fredag får vi förhoppningsvis veta vad det är så jag vet vad jag ska shoppa
    jaaaa åh vad kuuuul förresten kommer ni på en fika?
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-27 13:17:55 följande:
    Det blir salg och i november..
    ÄR DU SÄKER???? hur vet du nu detta
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-27 13:23:09 följande:
    Åh jag tror inte vi hinner det Sambons mamma ska ju ha Milo och han har aldrig varit där innan, så vi får nog nöja oss med ul och ett snabb besök på nya Ikea Jag skulle ju väääääääldigt gärna vilja shoppa ngt efter ul, men det går nog inte. Har bombom öppet fortfarande eller dom har stängt??
    ingen fara gums jag tror inte dom har öppet men vet inte säkert
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-10-27 14:22:12 följande:
    Hej,i dag fick jag äntligen svar från annorlunda små. Jag skall skicka tillbaka Antons lurv så att de skall bedömma den. Men gör jag rätt? Den har blivit väldigt gles. Snälla vill ni titta på bilderna?Klickisaroch här tillsammans med en fleece som är tvättad en gång
    maila bilderna till dom!! så där ska det inte se ut
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-10-27 14:31:23 följande:
    Fick meil om att jag skulle skicka tillbaka den. så att de skulle bedömma den, de hade tydligen pratat med molo.
    men dom ser väl på bilderna att det är en klar reklamation {#lang_emotions_yell}
    THEA och Grodan skrev 2009-10-27 14:32:57 följande:
    Sööötaste BIA i BT Jasså det blir salg i November.....den som får veta tid får gärna inboxa mig då jag måste ta ledigt från jobbet 
    haha tack jepp jag inboxar när jag hör nått
    JuliaochNelly skrev 2009-10-27 14:36:49 följande:
    Ida har Nelly denna fiiina tröjan med meandi velour brallor i samma färg som kanten på tröjan en underbar kombination www.tradera.com/-Nytt-fran-Smafolk-stl-98-104-REA-Julklapp---aukti on_100775152
    åh så funkar inte länken
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15