Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-10-25 22:33:56 följande:
    Fy på dej!
    Kolla annacill eller nån annan som jag inte alls kommer på nu
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-10-26 09:29:37 följande:
    jag var där varje sommar hos mina kusiner när jag var mindre. minns det med värme VAD HÄR ÄR DÖTT kom hit och snacka lite nu
    Hej hej!
    Tittade precis in och såg hur dött det var här.
    Tur du också kikade in.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-10-26 09:37:19 följande:
    ja nu är det god dag ja kuligare när man är fler ju ihh HOPPAS salgen är i sluuutet på november. är det nått speciellt som står på din önskelista?
    Ja visst är det!!

På min önskelista står nog lite aquaflower och pärlplattor till Nikita. Sån knapptröjor tror jag. Hon är så fin i sånt.
    Över huvud taget så är det nog till Nikita jag ska köpa på salgen. Hon blir så glad och använder kläderna jättemycket.

De små har ju det mesta redan.
    Fast aquaflower har vi aldrig ägt nåt i.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-10-26 09:39:47 följande:
    Jag är häääär...Vi ska snart åka till stan en runda, har inget annat å göra å vädret är såå trist. Man kan ju alltid fika lite eller nåt Vad gör ni andra idag?
    Hej hej!

Vi slappar mest. Stora barnen njuter av loooov.
    Kusinen är här så henne och Nikita ser vi inte röken av. De bara leker och leker.

Ikväll är det me&ivisning
  • lillronya
    solouniko skrev 2009-10-26 09:46:11 följande:
    Godmorgon! Usch här började morgonen med att Milla hostade så mycket så hon spydde ner hela sängen, inget kul. Hon hostar och rosslar så himla mycket. Ska ringa BVC när telefontiden börjar. Finns det hostmedicin man kan ge när de är så små? Annars så börjar jag bli shoppingsugen och vill att reorna ska komma igång NU
    Stackaren. Hoppas hon blir bra sanrt!
    Buttelina skrev 2009-10-26 09:46:18 följande:
    jag ska bara packa tradera paket och städa lite  aquaflower du är väl inte blommig?? meeen skit i att jobba trist ju
    Jag är absolut inte blommig, men tycker att just den har så fina färger.
    Får väl se hur det blir.
    Köpte flower på förra salgen och sålde de sen knappt använt.
    Tjollabolla skrev 2009-10-26 09:49:09 följande:
    Vi har oxå tagit lov denna veckan Så jäkla skönt!
    JAg jobbar tisdag och fredag. Men det är så skönt när det är lov och alla är hemma.
    Flock skrev 2009-10-26 09:56:19 följande:
    God morgon!Jag skulle behöva lite hjälp. Fick detta på mailen nyss "din bankens BIC/SWIFT code och kontonr. IBAN code att jag kan betala"... Var hittar jag de koderna och vad är det för något???Hoppas någon kan hjälpa mig
    Godmorgon!
    Kan inget om sånt, tyvärr...
  • lillronya
    saturnina skrev 2009-10-26 11:32:55 följande:
    Nu ska jag värma lite lyxig restmat. Ugnsgrillad lax i sås med pressad potatis. Sen kaffe & äpplepaj med vanlijsås. Nån som vill va me?
    LÅter gott! JAg hänger på
  • lillronya
    saturnina skrev 2009-10-26 11:34:43 följande:
    Du är så välkommen såååå. Jag kan sticka och köpa ostbågar också. Bara för din skull.
    Å vad snällt!!
    THEA och Grodan skrev 2009-10-26 11:40:31 följande:
    Kikar in supersnabbt bara för att säga att jag började blöda i morse och har nu varit på akuten och fått konstaterat missfall   Kikar in senare om jag orkar. Hoppas att vi snart får våran NIKE i alla fall
    Men vännen då!!!
    Vilken otur!!
    Massa kramar till dej!
  • lillronya
    JsN skrev 2009-10-26 12:12:05 följande:
    Lillronya, efter att ha klämt och kännt på flera skalbyxor så har jag bestämt mig för att inte ens prova något annat än Nanook som vi har nu. Funkar året om och istället för galon, tål torktumlare och värmeskåp och har enligt andras erfarenhet en bra slitagetålighet. VAd kostar POPs?
    Aha!
    Då får jag nog ta en kik på nanook.
    Jag vet inte vad pops kostar. Köper helst på T, för dyrt annars, tycker jag.
    Har ju haft pops skaloveraller i ett år nu och är så otroligt nöjd med de.
  • lillronya
    melizza skrev 2009-10-26 12:16:06 följande:
    Ronya: vad fina busar i BT.....vilka överdragsbyxor har du från Lindex? Vi har fodrade galonisar och dem funkar kanon.....tycker POPs är så himla dyra
    Vet inte vad det är för brallor egentligen.
    Vill helst inte ha galon. Blir så kalla och stela tycker jag...
    Flock skrev 2009-10-26 12:21:40 följande:
    Kom precis in från ett ösregn och godisburken är helt torr under pop skaloverall. Riktigt, riktigt nöjd är jag med de köpet!! Tack, ronja för bästaste köptipset!!
    JA de där overallerna är verkligen mina bästa köp!!
  • lillronya
    JsN skrev 2009-10-26 12:59:38 följande:
    Vi äger inte ens några galonbyxor. Kör bara goretex året om. Jag vill inte ha på mig galon själv och har därför inga planer på att sätta det på pytte.
    Nä sen jag köpte popoverallerna har det använts väldigt lite här.
    Har IdaTs regnbyxor till A och Molos till E, men använder oftast overallerna.
    Men nu är en på gränsen till för liten och nåt nytt måste införskaffas.

Vad kostar nanook?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15