Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

jompa skrev 2009-10-25 20:52:31 följande:
    Då är det men andra ord kört just nu då för det finns väl knappast att få tag på några Kik Kid längre Få hålla koll på T kanske, då. Molo är jag lite trött på, vill inte ha så mycket mönster.
    Vad vill du ha för material?
    How to kiss a frog och wheat har också fina klänningar utan knas.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 20:52:40 följande:
    Mamma brukar också köpa till tjejerna varje år men i år hann jag före. Jag letar nu finbyxor och väst till killen, men det är hopplöst. Hittade fina på Ellos men de var slut i hans stl:
    Min mamma köper till barnen i julklapp. Jag får vara med och välja.
    Så får de de julklapparna av tomten under natten att öppna på morgonen. Och vips så har de finkläder till julafton
  • lillronya
    Tejja skrev 2009-10-25 20:54:53 följande:
    Sitter här och bävar lite för att Johan och barnen kommer hem snart. De är i Globen och kollar på Walking with dinosaurs. Det slutar vid 9, så de borde vara hemma vid halv tio. Till saken hör att jag för ett par timmar sedan hittade vår katt död i tvättstugan. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra när de kommer hem. Ska jag berätta på en gång, eller låta dem få gå och lägga sig och ha ett trevligt Globen-besök i minnet och berätta i morgon istället. Jag tror att jag precis bestämde mig för att berätta imorgon istället. Jag har så otroligt dåligt samvete för att katten blev utestängd i natt och hon har tillbringat sin sista natt utomhus. Dessutom var jag borta i eftermiddags. När jag åkte låg hon i soffan och 4 timmar senare hittade jag henne i källaren. Förlåt för att jag blev så OT, men jag ville bara höra om ni tycker att jag gör rätt om jag väntar med att berätta.  Kommer det att bli stor skillnad till i morgon, om de skulle vilja se henne? 
    Vänta tills imorgon så att de har dagen på sej att bearbeta det tills de ska lägga sej igen. Så hade jag gjort.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 20:58:50 följande:
    Smart!! Du har inget tips på finkläder till kille?
    Tänkte precis fråga detsamma.
    Vad 17 tar man på en kille som finkläder??
  • lillronya
    svischan skrev 2009-10-25 21:04:56 följande:
    Du har fått lite kosing av mig nu=)
    Ok
  • lillronya
    jompa skrev 2009-10-25 21:05:10 följande:
    Tack för tipsen tjejer. Ska kolla runt lite på How To Kiss A Frog, Mexx, Esprit och Weat.Hoppas jag kan hitta lite fint till min lilla tjej.
    Ja gör det
    Annacill har ett par av de märkena, men jag vet inte alls vilka stl och så...
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-25 21:06:23 följande:
    iiii, snacka om att Molo går bra på tradera, fick nyss 310 kr för dukatitröjan, den jag köpte för halva priset på annorlunda små
    Grattis!
    BebeonBoard skrev 2009-10-25 21:07:46 följande:
    Ser att ni diskuterat barnen vilja gällande kläder. Jag har faaasat för den dagen då sonen inte vill ha sina färgglada kläder och bara vill ha (fula) Spiderman och svart. Idag när vi skulle till dagis säger han att han vill ha sin Spidermantröja???!??? och går och hämtar en sorgligt urtvättad Molo Space. Mamma, jag äääälskar min Spidermantröja, den är såå mjuk!!Vidare berättar dagisfröken när jag hämtade att han sagt följande: Jag äääälskar min Spidermantröja, den har mamma köpt på Willy's....Tiden är kommen för egna viljor har jag förstått...
    Såå gulligt!!
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 21:11:16 följande:
    Jadu. Jag var ute efter finbyxor, gärna mörkgrå. En matchande väst och en vit skjorta till.Men var nånstans vette sjutton.....
    Hmmm svårt....
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-10-25 21:12:48 följande:
    hehe jeans nä men ett par svarta/mörkare jeans och en skjorta kommer vi ha.
    JA det brukar vara självskrivet här ju

Skjorta med, till fint.

Men det är så svårt tycker jag. Det blir ju på nåt sätt alltid samma..
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-10-25 21:13:22 följande:
    nameit brukar få in
    Ja det har du ju rätt i!
    Det har vi ju här i byn.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15