Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2010-01-03 00:33:27 följande:
    Hallå!!Nån vaken än som vill göra mig sällskap.Sitter här och väntar på att August ska behaga somna så jag kan gå och lägga mig.
    JAg är här i bakgrunden, himla tomt här ikväll
    Vill ha en säck med Molosar av tomten i år
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2010-01-03 00:45:58 följande:
    Ja, jag fattar inte att folk går och lägger sig så tidigt Inte nog med att jag måste sitta uppe, internet lägger av hela tiden också
    Ja precis. Sova är helt klart överskattat!!
    Mitt internet är ok, men blev utkastad från Fl 2 ggr......
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2010-01-03 00:51:20 följande:
    Nej, fl är snällt mot mig ikväll (än så länge)Jag blir ju bara så shoppingsugen när jag sitter uppe halva natten
    Är hör å häpna inte ett dug hopping sugen, väntar snällt på alla nyheter!
    Tror du det kommer fler färger på lurvar, eller blir det bara d omsom kom Pre-Spring?
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2010-01-03 00:55:19 följande:
    Ingen aning, hoppas nästan att det inte kommer fler för jag borde verkligen inte köpa mer lurvar Måste slänga ut lite till på T imorgon tror jag, måste spara pengar till nytt molo
    JAg körde en storrensning idag igen i garderoberna, en del blir att spara och lägga ut nästa höst. Men hittade en hel del sommar kläder i växa garderoben som åker nu till bb/lön.
    Synd att Me&i inte går så bra nu bara......
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2010-01-03 01:00:50 följande:
    Går me&i dåligt just nu? *dålig koll*Jag ska kolla sommarkläderna, undra om Ella kan ha 92 i linne till sommaren också, vi har ju ett gäng i den storleken
    Ja, alltså dels gör dom större upplagor av kollektionerna numera och sen verkar intresset för deras kläder dala lite känns det som. Synd för jag var ju en äkta Me&i nörd, så garderoberna är ju sprängfyllda med just det
    Lägg ut dom på T, blir perfekt till min tjej i sommar
  • ChokladMoshin

Näe, nu går ögena i kors så jag ska nog ta den där överskattade sömnen i alla fall
    Tack för nattchatten Cu!!

• ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:21:28 följande:
    Tack Och vet ni vad.....jag har fått ett MATVRAK!!!!!!!!!!! Det är därför vi slapp neo och fick åka hem så snart, han suger HELA tiden, han skulle nog kunna amma 24 timmar om dygnet denna ungen! Han har ammat en gång i timmen i ca.20 minuter varje gång det senaste dygnet så brösten är sprängfyllda, och mamman övertrött Vilken enorm skillnad, Maia vägrade ju ta bröstet eller ens ta flaska när hon föddes så henne fick de ju sätta sond på direkt! Och hon bara skrek och skrek HELA tiden och sov jättedåligt...lillebror bara äter och sover Raka motsatserna alltså
    Grattis!! Såååå söt i Bt, och himla lik Maja!!
    Skönt att allt gick bra och att han äter bra.
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 21:10:17 följande:
    det finns 50, jag har några. Men de är svåra att få tag på.Tack igen för alla grattis Det känns fortfarande väldigt overkligt detta...men oj oj vad stor Maia blev helt plötsligt!!!
    Visst är det läskigt hur stort syskonet känns när man kommer hem med det lilla knyttet från Bb.....
    Men himla lika och söta är dom
  • ChokladMoshin

Gokväll i tråden!!!

Bara MÅSTE få tag på en Molo Cups klänning i stl. 86 eller 92, ingen som dett?
    Mini har ju växt ur sin 80 och jag gråter!!!{#lang_emotions_cry}

• ChokladMoshin
    ChokladMoshin skrev 2010-01-04 23:33:31 följande:
    Gokväll i tråden!!!Bara MÅSTE få tag på en Molo Cups klänning i stl. 86 eller 92, ingen som dett? Mini har ju växt ur sin 80 och jag gråter!!!
    Sett? Skulle det ju stå.....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15