Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Mawe123 skrev 2009-10-13 14:13:17 följande:
    Åh måste få beklaga mig någonstans, blir så arg Varför är det så lätt för alla att paketera så att köparen slipper skrymmande avgift på tradera men när jag handlar från trendsales så blir det alltid maxibrev och snordyr frakt kostnad. Tänkte köpa en baddräkt i stl 92 men hon ska ha 37 danska i porto + ts gebyr, för dyrt tycker jag.
    37 danska för en baddräkt!!! {#lang_emotions_surprised} oooooo.. fyyyy va dyrt!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Incommunicado skrev 2009-10-13 14:12:29 följande:
    vad härligt! Slappna av nu och njut av deta härliga besked! Imorgon ska jag till BM för kontroll av sätesläget - han ligger fortfarande på tvären så det blir väl vändning o ev snitt - igen.
    Hoppas dom lyckas vända liten!! *håller tumsen*
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-10-13 15:46:54 följande:
    Skittokiga lurvstorlekar i år, min lillfis har 74 i hallonoverallen och den är på gränsen redan. Den turkosa är det 80 på och lite växmån, men inte jättemycket. Hon är ju liksom bara 65 ca typ
    Ja de är helknasigt verkligen.. Iofs har min Bubbliga Bubbla växt massor senaste tiden, men ändå... HUNDRATIO liksom

Mäklaren vår mailade just... Hon sitter och kalkylerar med tilltänkta köparen av vår lägenhet på 2,2, måtte dom ha råd nu bara!!! *hoppas* Nervööööst...
  • RååSa BuBBlan

Dags att bygga lego här

En precis lång tågräls har Bubblan beställt {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan

Go kvällen

Va tror ni... Vågar man köra en kronas utrop på lurvar nu? {#lang_emotions_dreamer} Livrädd att behöva ge bort dem {#lang_emotions_undecided}

Tjollabolla skrev 2009-10-13 17:18:18 följande:
    Japp, dom trodde det Vi får väl se!
    Å så det är en liten tös {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan

Ser att Smultron ska ut med pyttesizer   DÅ ska jag tipsa syrran!!!

• RååSa BuBBlan

Äsch.. Jag kör en spänn då... Ni e ju inte här och kan råda Gissar på at ni svarar jag på frågan

• RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-13 18:55:19 följande:
    Jag skulle verkligen inte våga det !Jag köpte en lurv i förra veckan för 154 kr.. tror inte du vill ha så lite :)
    Nu är de för seeeent

Får hålla tumsen helt enkelt och hoppas nån gillar dem massor
    Kristyr skrev 2009-10-13 19:03:43 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 18:50:10 följande: läskigt med 1:-
    Ja skitläskigt men vad gör man liksom... Dom ska ju bort {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-10-13 19:11:04 följande:
    Vad är det jag hör om 110? Ska Bubblan ha det i lurv? Hur lång har hon blitt??
    Japp! Hon har fått fyra stycken nya i 110! Helt sjukt egentligen men det är vad som va mest lämpligt i måtten Lite uppvik i ärmarna blir det allt, men annars är det inga problems..

Skulle gissa att hon dragit över 95 cm faktiskt..
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-10-13 19:11:33 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:10:04 följande: Blir det nya lurvar eller avvaktar du till våren?Jag måste hitta bra överdragsbyxor till M, de hon har är så där tycker jag, hon är ofta blöt igenom.
    Nä jag gillade denna höstens massor så det blev nya direkt

Vårens kommer säkert utan luva och nu när vi inte går på dagis så vill vi ju ha luva

Å jag har tyvärr inga tips på överdrags bysser {#lang_emotions_undecided} Vilka har du?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15