Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

mortillsju skrev 2009-10-13 19:16:08 följande:
    Sicken raket flicka Då kanske jag ändå vågar köpa en 116 till S då, hon är nog runt metern....Hm vilken av höstens färger tycker du är en given hit till våra små ljusa tjejer? *velpotta*
    Ja alltså jag hade nog tatt en 116 till en meters tös faktiskt..

Å jag är ju helt såld på den lila med gröna kanter... Annars är ju Brazil Blue helt uuuuunderbar!!! Starka färger *mums*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-10-13 19:17:07 följande:
    Oj, jisses 110 jag som tycker Ella har långa armar.  Hon är ca 92 cm lång, men 98 i lurv räcker alldeles utmärkt
    Säger ju att hon vuxit som en tok

27 i dojjor, 110 i lurvar, 104 i Molo tröjor... Från att ha haft baby 92 i Augusti {#lang_emotions_surprised}

Tror vi ska gå till bvc snart o väga o mäta
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-10-13 19:19:59 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:15:36 följande: Härligt att shoppa nytt. Jag är lite orolig för P att han håller på att dra iväg och att vinterjackan jag köpt inte ska passa, den sitter nästan precis nu.Jag har Didrikssons överdragsbyxor till henne, men funderar på att köpa ett par POP eller Helly Hansen.
    Samma här... Overallen i 98 är det inte mycket kvar på {#lang_emotions_undecided}

Å men po.ps e väl bra?   Bara haft skaloverall iofs, men den va ju suverän!!
  • RååSa BuBBlan
    jojoa75 skrev 2009-10-13 19:20:36 följande:
    tasha: vad gör liljan idag?? Har inte hängt med... bubblan: kul att se dig Roligt med pocketbok... Ni kan ju sälja den dyrt sen på tradera
    Kul att se dig med

Japp! Pocketboken med en hemk bakgrund ska vi fasiken rama in här
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-10-13 19:21:42 följande:
    Köns-ul
    Å är det idag???? Gud va spännande!!!
  • RååSa BuBBlan
    jojoa75 skrev 2009-10-13 19:21:55 följande:
    har fått ganska ok för lurvarna som gick ut förra veckan, men nu tycker jag att T är seeeegt... har ett bud bara.. antar att jag har lite höga utrop eller nåt, men jag vill inte ge bort nästan nya grejor heller..
    Ihhhh.. Å jag som har godisar ute, hoppas dom hoppar upp lite då {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-10-13 19:23:10 följande:
    Ja, det kan bli intressant att se den kurvan Kul när de växer men inte kul när de växer ur alla kläder
    Ja den är nog rätt rakt upp

Hon äter ALLT som en häst just nu så det har nog påverkat en hel del...  *hungrig Bubbla*
  • RååSa BuBBlan
    jojoa75 skrev 2009-10-13 19:23:17 följande:
    bubblan: fattar inte.. jag har 104 till Emma o tycker den sitter bra! Visst liiite kort fram i midjan, men annars jättebra! Lila lurv med grön kant har hon, med luva.
    Vi valde mellan 104 som sitter ok, men inte mycket över eller 110 som va en cm längre i ärmarna och 2 cm på hel längd.. 110 va solklar!
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-10-13 19:28:30 följande:
    Nu har jag spanat in den lila och den är ju superfin! Jag ska ta mig till LLM och se den live. Jag har ju inte köpt nån lurv än men nu är det tusan kallt här i Skåne!!
    Den är uuuuuuunderbar!!!

Annars är ju superblue urtjusig åxå, men jag hittade den inte med luva i rätt strlk
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-10-13 19:29:58 följande:
    Och på tal om skor. S har 28 i skor och M ett år äldre har 29. Hon har verkligen jättelånga fötter lilla darlingen. Det ser så tokskoj ut Härligt att din lilla Bubbla växt men synd på alla fina inköp bara ----
    Ja får se vad de små tassarna slutar   *pipp långstrump*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15