Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    lillronya skrev 2009-11-16 14:40:17 följande:
    Måste bara jubla lite och vara helt ot.Idag har Emilio ätit middag!!!En hel portion. En liten en, men dock.Det har han inte gjort på vääääldigt länge, om han nånsin gjort det...Igår åt han också middag fast bara köttet. Gång på gång sa han: ååå gott, mormor.Vi var hos mina föräldrar och åt.Ja det är väl ingen här, men jag sitter här och är glad för mej själv sålänge.
    Underbart!! *vet också hur glad man blir* Matilda åt nästan en hel pizza i lördags, jag var i chock
  • LA Woman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-16 21:58:31 följande:
    detsamma   jo då.. jag mår helt oki faktiskt, ska få göra massa tester i morgon för att se om och var spåren satt sig *nervöst* Ja nu får dom ta o poppa upp dom små molosarna
    Lycka till!!!!!

Gokväll i tråden! Fick just veta att min klasskompis inte hade baconfeber men en nära besläktad flunsa...va sjutton nu det betyder {#lang_emotions_undecided} Så antar att det är detsamma jag har då. Blir definitivt vaccin för min del om man nu bir så här pass sjuk av en vanlig flunsa!!
  • LA Woman

Hej girls

Nu ska jag, hör och häpna göra ett icke OT-inlägg

Kunde inte låta bli att klicka hem den här fina på köp-nu... Tack för tipset Everlonn!! {#lang_emotions_kiss}

http://www.tradera.com/Molo-vinteroverall-stl-92-auktion_102512440

Självklart inte min auktion...

Har kommit fram till att fisan inte kommer att kunna ha sina andra overaller hela vintern, så en större var ett måste!!! Så snart har hon tre Molo-overaller, en IdaT och så några slit-och-slängoveraller

Lär ju få sälja av någon av de lila overallerna, är det för sent att sänga ut på T nu? Visst borde man få mer för en helt ny enfärgad Molo än för en beggad IdaT-kotte???

• LA Woman
    lillronya skrev 2009-11-17 17:15:23 följande:
    Jag tycker också att det är lite häftigt. Det tråkiga är att hela tjejgänget har övergett henne pga detta... Har bett läraren prata med de och det har hon gjort. I detta samtal har de öppet erkänt att det beror på hennes älskade a-traktor.. Tjejer alltså!! Som tur är så är hon nu en i killgänget istället. Åh vad härligt att det blev det fina huset!!Hoppas detaljen ordnar sej också.
    Alltså tjejer kan vara så elaka tyvärr Skönt att hon får hänga med killarna istället!!!
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 19:31:59 följande:
    japp hon mejlade senast vid 15-tiden, så ingen bebis än om det var det du oroade dig för www.blt.se/nyheter/karlskrona/totalstopp-pa-e...(1635531).gm
    Var precis inne och läste...hua
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 19:39:44 följande:
    Ja det ser ut som en rejäl smäll när man ser bilen närmst på bilden. Tur att ingen blev allvarligt skadad!
    Inte som pappas bil efter hans krock iaf...då såg man inte att det varit en bil ens {#lang_emotions_surprised} Men jo, det har nog smält rätt bra

Sitter här och funderar på om det verkligen var ett bra drag att sätta upp stegen till sotaren {#lang_emotions_undecided} Det smällde just till rejält utanför....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15