Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 20:51:37 följande:
    gissar på att den lär inte få åka av på ett bra tag så de får stå ut med den på dagis imorgon Dock är det 110/116 så byxorna är alldeles för stora i midjan, måste försöka sy in dom...om jag nånsin får av henne dom
    Härliga bilder på superlyckliga tjejen {#lang_emotions_sunny}
  • LA Woman
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-20 16:19:44 följande:
    Fast jag tror det enda sättet är att ta ett prov alt. kolla om ni bildat antikroppar (?) om det ä rför sent för provet. Det finns ju virus som ger utslag som svininfluensan. Se bara på Oliwer, flera läkare samt ssk var helt övertygade om att det var svinisen och han sattes t o m på Tamiflu men när provsvaret kom visade det neg. och alla såg ut som frågetecken.Det finns ju även mång asom faktisgt har svininfluensan utan att märkt det /tagit det för vanlig förkyldning så för att veta måste man nästan ta provet tror jag.Hej pölsegummor Borde ta ett bokföringsmaraton men det kändes mer lockande att dåsa här en stund Lillronya -- Krya på lilla E, hoppas så att kvällen och natten blir lugn! Både för hans och mammans skull Liljan --- skönt att lilla loppan äntligen får må så bra! Hoppas att både astma och krupp håller sig långt borta och att hon fortsätter bajsa (och man fåår vara stolt när hon bajsar själv )Sänder massa krya på er tankar till alla trådens stackars sjuklingar
    Ja jag håller med, det verkar som att enda sättet att veta är genom att ta ett prov. De trodde ju att jag också hade nya influensa då alla symtomen stämde men så var det inte här heller.
  • LA Woman
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-20 16:50:05 följande:
    Var det inte det? Skulle precis in på fejjan och kolla hur dte är med dig och flunsan Mår du bättre nu?
    Mår hyfsat bra igen Lite småhostig bara. Nej, det var nåt annat elakt virus tydligen, lite synd för nu när man var bra igen så hade det varit bättre om det varit det så man sluppit sprutan
  • LA Woman
    lillronya skrev 2009-11-20 21:50:58 följande:
    Läkaren räknade ut hur mycket jag skulle ge av alvedonen och det var mer än jag gett innan. Läste här för ett tag sen hur man kunde varva alvedon och ipren effektivt men kommer inte ihåg nu.Ja det står 6 timmar på iprenen, men funderar på att ge alvedon nu ändå.Så himla läskigt med feber!
    Man kan ge alvedon och ipren varannan gång och därav tätare fick jag nyligen veta, alltså alvdeon och sen tre timmar efter ipren, tre timmar efter alvdeon osv istället för att vänta sex timmar mellan varven.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15