-
ja men hittar bara med för dyr frakt hit. Tack för tipset i alla fall.Pepper79 skrev 2009-12-09 21:21:43 följande:Smilla: Hittade du byxorna i stl 92? -
Lillronya: Hooden är sten cool, tur att jag beställde en. Men vad står det på hummel ....ssboll. Och vilken färg är det på kantbandet vid luvan? Inte Råååsa va?
-
Pust. Blev lite rädd därlillronya skrev 2009-12-09 21:37:05 följande:Ja det var tur att du gjorde det. Det står Hummel fussball. Kantbandet är rött.
Åhhh vad jag längtar efter det paketet. Men i morgon kommer nog ett annat paket från dem.
-
Hihi jag tror nog att några butiks ägare läser denna tråden
Rädda om sitt butiksnamn. Men det är bra för nu har det gåt för långt. Så idag skall det äntligen lösa sig med min lurv. -
ja tyvärr är det det som är det värsta. Men förklaringen är att de bytt butiksägare. Den nya kan inte lösa ut mitt paket eftersom det är skickat rekomenderat (men bara butiksnamnet står ju på).Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 13:22:16 följande:Fast jag tror det är lite sent, negativa rykten sprids fort och det här har tagits lite väl illa om hand kan tyckas?! -
Ja jag får en ny lurv. Molo skickar en blå med gröna kanter till butiken i dag. Så förhoppningsvis dröjer det inte så jätte länge till nu.
Någon som har bild? Skulle vara en nyare modell. -
hmmm kan det vara den? I så fall blir jag riktigt nöjdSmultronhjärta skrev 2009-12-10 15:05:43 följande:Den senaste blå med gröna kanter är ju den som jag har köpt till Max
hmm vet inte vilken säsong det skulle vara från. Fanns det inte någon i höstas som var blå med gröna kanter?stökmamma skrev 2009-12-10 15:04:08 följande:den finns väl i bildis?? sååå fin -
Stormis: Men lilla vännen! Vi undrar var du är varje minut du inte är här. Så skulle vi fråga efter dig skulle du hata oss efter dessa kämpiga dagar. Håller alla tummar att det skall starta snart.
-
Hoppas innerligt att det är den som kommer från annorlundasmå. Då kommer jag att älska demDamien och Adrian skrev 2009-12-10 15:57:15 följande:det här är den senasdte blå, sååå fin IRL!!
-
Sitter och väntar på posten ivrigt. I dag MÅSTE flera paket komma.