Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej tjejer!

GRATTIS till Stormis!

VAR är Liljan? Börjar bli riktigt orolig för henne!

Och så beklagar jag mig lite, jag har blivit sjuk halsont och feber. Och jag som äntligen skulle få ta sprutan, får väll hoppa över.

• SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-12-15 11:20:40 följande:
    Fick precis mess från Liljan, hon mår förhållandevis bra, ingen förlossning på G men hon är för trött för att sitta vid datorn, eventuellt skulle hon komma hem ikväll och kikar in då om hon orkar
    Åhhhh tack!
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-12-15 11:23:42 följande:
    Hej hej! Stackare! Hoppas du blir frisk snart igen.
    ja det hoppas jag med. Vill inte vara sjuk nu! Vill ha ork o göra massa mysiga saker med barnen. snö och det närmar sig jul, man är ju inte sysslolös direkt.
  • SmillaMilla
    Flock skrev 2009-12-15 12:24:17 följande:
    OT- Fråga.. Jag ska lägga över en massa kort som ligger i mappar till en extern hårddisk. Hur gör jag?? HAr jag två fönster uppe och bara drar över mapparna till den nya hårddisken?? JAg vill ju gärna att mapparna ligger kvar på två ställen. Någon som kan hjälpa mig?? Köpte ju denna externa i sommras men har inte blvit färdig att lägga över alla kort men man blev ju lite nervös efters Smultrons krasch, så nu måste jag bara fixa det och så vet jag inte hur jag gör.. HJÄLP!
    Då skall du nog höger klicka, kopiera, högerklicka i den nya och trycka klisra in. Drar du bara så flyttar du dem.
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2009-12-16 13:26:40 följande:
    Jag fick förresten hem finaste lila starströjan idag!
    Åhhhh vad kul! Jag väntar också på den underbara!
  • SmillaMilla
    maugu skrev 2009-12-16 15:42:33 följande:
    Vad stor Svea blivit-en riktig "flicka" dvs lämnat bebislooken.. Superfina matchningar och vilket underbart tjejrum hon har.. Alllt väl på ön?
    Ja hon är stoooor nu. Tack tack tack.

Ja här är allt bara bra. Men längtar hem till sverige/göteborg nu. Bara en vecka kvar. Jippi!

Hur är det med dig? Har ni flyttat nu?
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-12-16 18:39:13 följande:
    Tydligrn något tråkigt, för ingen här sitter kvar.
    Tur du har. Var nära att sslänga mig på fjärkontrollen. Slagsmål utan regler visade de.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15