Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-16 18:42:34 följande:
    Hmm låter knäppt! Annars brukar det ju vara lugnt med bolli
    Ha ha ja det brukar ju vara det, men jag kanske är känslig
  • SmillaMilla

Oj oj fick den lila stjärntröjan från molo i dag i lådan. Himmel vad liten den är. Tur att jag köpte 98. Fick även en motorcykel tröja, såå himla cool ju.

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-12-17 10:31:20 följande:
    så nu har jag lämnat barnen. såå lång tid det tog att gå till dagis de skulle göra snö änglar var 5e meter barnen hade på sig regnbågsmolo overall och isabel hade regnbågstermobyxor och lila molo jacka. till det hade dom vars en stickad rånis med stars. JISSES vilka kommentarer jag fick när jag kom till dagis Kul! Tack för alla tips om vad man kan ge! Alltid lika svårt.. kanske man kan ge en gemensam chockladask till alla att ha i fikarummet och sen ger jag nån "större" present till fröknarna på min avdelning också
    Vi ger en flaska åländskglögg, fint inslagen i celofan och ett kort som barnet själv gjort.
  • SmillaMilla
    Pimm skrev 2009-12-17 11:26:22 följande:
    Ja dom är nog generellt små, jag köpte en citylights i baby 92 och den är lagom nu och han är en 86.a. Lade in en bild i mitt galleri om ni vill se den och dom randiga byxorna, tror det är underskattat för jag har inte sett någon som haft det innan, har ni?
    Superfint!!!
  • SmillaMilla
    Saraia skrev 2009-12-17 19:17:35 följande:
    den e ju bara såååå fin! lillan har den o I love it!
    det där vill jag inte höra Sätter mig ännu hårdare på fingrarna.
    nikki2006 skrev 2009-12-17 19:33:18 följande:
    tycker den är sådär, spara dina pengar till vår trycken istället. Kommer ju så mycket fint
    Men det där ville jag höra. Skall inte köpa den
  • SmillaMilla

Hej tjejer!

Var flera dagar sedan jag tittade in nu. Men ja julstressen finns även i detta hus.

Kanske bäst att passa på att önksa er alla en god jul och ett gott nytt år.

KRAM

• SmillaMilla

Hej hej!

Inne och kollar Facebook lite snabbt o ser att Liljan fått en liten pojke. Så måste ju in hit och kolla också.

Grattis Liljan!

Allt bra med er andra?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15