Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-20 11:41:20 följande:
    du ska få paket idag
    härligt
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-20 13:13:06 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 13:12:05 följande: Jaha en i tyg sorry tänkte på cykelhjälmkan inte släppa den
    Å va det hjälmar ni pratade?   ha ha ha... VISS pris skillnad på dom öh
  • RååSa BuBBlan

å kryper ur skinnet här snart... har sååååååååå tråkigt men orkar ändå inte hitta på nåt {#lang_emotions_undecided} blöööö...

skulle behöva tömma T lådan inför flytten men det orkar jag VERKLIGEN inte {#lang_emotions_frown}

• RååSa BuBBlan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-20 13:19:08 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 13:15:22 följande: Jag vet inte vad vi pratar om känner mig lite yr idag
    jag vet inte heller så vi kan yra ihop
  • RååSa BuBBlan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-20 13:23:33 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 13:20:12 följande: T lådan? ligger det ngt skojsigt i den Jag har stryket mina kläder inför New Moon filmpremiären idag sen bär det av till posten men jag orkar inte hatar internet man fastnar där så lätt
    Nja.. Massa Molosar i 92 typ {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-11-20 13:23:41 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 11:11:19 följande: Spännande! Men kan tänka mig att det är svårt att ta det lugnt.
    Vi va ju åxå iväg förra året i Oktober, kanonskönt! Men när vi kom hem så gick man nästan in i väggen av mörkret och kylan, jag klarade inte den kontrasten som skedde så fort, blev nästan läskigt deppig när vi kom hem {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-20 13:25:52 följande:
    Hej flickor!Jag är såååå glaaad idag! Det ringde en söt liten dam från Försäkringskassan i morse och frågade hur det var med mig, hur illa det var och lite annat. Så sjukskrivningen är godkänd och det är sååå jäkla skönt att veta! Snabbt gick det oxå, jag skickade in den för 1½ vecka sen  Är sjukskriven till 15 jan, men hon tyckte gott jag skulle va sjukskriven tills bebisen kom så ont som jag hade så skulle jag inte behöva ta FP innan. Undebara människa! *Tjolla löves Försäkringskassan*  
    Men va härligt!! {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-20 13:28:04 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 13:25:23 följande: och du ska lägga ut det idag näääää så elakt
    naäe.. jag orkar nog inte riktigt än med det faktiskt {#lang_emotions_undecided} Nästa vecka kanske
  • RååSa BuBBlan

Skit dag Skit dag Skit dag!!! Vissa dagar är verkligen helt uuuuuusla!!

Röööööööksugen som en ren galning, sur som en citron, ont i armarna efter alla jädra nålar man haft och trasiga kärl, blääääääää!!! Gubben tar ett glas rött å jag får inget   skitväder och urtråkigt.. Lika bra att gå å lägga sig

• RååSa BuBBlan

skulle behöva fynda nått tjusigt så man blir lite glad {#lang_emotions_dreamer} 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15