Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-23 15:24:32 följande:
    Hej i tråden!Allt väl här?Tror det behövs ett nyhetssläpp elelr nåt. Det är så stilla och lugnt här nuförtiden. JAg är iaf tacksam för att vi har högkostnadssystem för mediciner i det här landet. Var nyss och hämtade Emilios nya medicin. 1056 kr!! Betalade dock bara 365.
    Oj! Det va dyrt {#lang_emotions_surprised} Tur man har HK skyddet!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-23 15:26:00 följande:
    Hej!Vad kul att se dej! Saknar dej när du inte är här!Å grattis till bubblisen i efterhand.Skönt att flytten blir av trots strul. Får de betala för det nu då?
    Härligt att vara saknad Saknar er åxå massor hela tiden {#lang_emotions_heart}

Tack säger Bubblis {#lang_emotions_sunny}

Ja dom står för det helt och hållet då det är sålt som ett BADRUM men byggt som en kaklad garderob      
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-23 15:29:02 följande:
    Ja verkligen tur!Annars hade jag blivit ruinerad!
    Ja fy tusan!! Vem hade inte blivit det   Jädrans tur man är skyddad, tänk om man har flera barn som måste ha dessa mediciner, det kan ju gå på flera tusen jue {#lang_emotions_undecided} 

Hur e det med lillkillen nu då? Är han piggare? Va tuff han va i outfiten i bildis, liten cooling {#lang_emotions_cool} Tjejerna va fina dom åxå förstås {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-23 15:33:35 följande:
    Hahhahahaha kaklad garderob Skönt att det ordnade sej! Viktiga saker ju! (Säger hon som har toan, duschkabinen och tvättmaskinen i en skrubb utan kakel )
    Ja men det utrymmet duger inte till nåt annat än garderobsförvaring i de här skicket, vatten får man absolut inte ha där inne   *utmärkt badrum*

Det skulle bli Emelies badrum och hon sliter HÅRT på just badrummet så det måste vara tiptop
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-23 15:35:59 följande:
    Bara Emilios mediciner går ju på en slant.... Så tur det är inte är flera ja. Han är en liten aning piggare bara. Ingen feber nu men fortfarande rejält trött och gnällig.Tack! Ja den outfiten var klockren.
    Skönt att febern gett med sig iallafall, hoppas han blir som vanligt snart igen Mycket eländiga sjukdomar som går nu, Bella har legat i helgen.. Hostat som en tok och hög feber med sjuk hövvevärk.. Längtar verkligen till våren och värmen så alla småttisar slipper vara sjuka
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-23 15:43:04 följande:
    Tur då att hon får ett nytt! Ja hoppas det...HAr hon också svinisen då? Det har förmodligen Alicia haft ju.
    Ja jäklans tur man kom på det! Annars hade det blivit rejäla vattenskador *hemska tanke*

Jag trodde det va svinet först då det liksom hoppat fram o tillbaka, sen kändes det influensa aktigt, men hon har ingen feber idag, pigg och röjer runt, bara hostan kvar så det är nog nåt annat elände..
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-23 15:49:37 följande:
    Ja vilken tur!Ja då kanske det är nåt annat då. Kvittar ju egentligen, men det är så mycket snack om det hella tiden... Sjuk som sjuk liksom.
    Ja det är så mycket svin hit och svin dit hela tiden, jag hoppas bara vi slipper den grisen här

Nu måste jag städa lite..

Cu sötisar...
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 08:47:18 följande:
    v.31 (30+3)De bad mig packa BB-väskan så nu försöker jag hitta lite rena sköna kläder...vet inte vad mer jag ska packa. Huvudet är helt tomt....

Men oj! Stort lycka till och hoppas han stannar inne lite längre nu lillebror! Många kramar från mig!!

Håller tumsen för dig stenhårt idag!

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-25 09:04:38 följande:
    bubblan: såå fina bilder i bildis så himla söt och glad liten ida
    Tack sötis {#lang_emotions_sunny} 
  • RååSa BuBBlan
    Lilla Ego 07 skrev 2009-11-25 09:25:22 följande:
    Hejsan.Behöver lite råd angående mololurvar och softshellsjackor.Har en kille på ca 97 cm. Har sedan tidigare bunkrat upp med två st lurvar i stl 98 som är tänkt att han ska ha till våren. Men nu är jag sugen på en till (självklart:) ) men vet inte om ja kanske ska ta stl 104 istället???Samt softshellsjackorna, hur är de i storlek? behöver ja ta 104 där med måntro??Väldigt tacksam för svar :)
    Höstens lurvar är små absolut!! Här är min ca 95 cm långa tös i en 110 {#lang_emotions_surprised}

Ursäkta brillorna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15