Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smileycat skrev 2009-11-25 22:46:14 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 22:40:37 följande: En i 98 Va där det för någon? Eftersom den är på gränsen? Hade ju tänkt köpa in just 98 till Ebbisen.. hmm..Lurvar i 110, det har jag knappt till hennes storasyster.. Hehe
    Årets Hallon e det JÄTTEFIN!! Men vi har blivit för långa för den snart å kör nog 104:an istället
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Å bara två gick på köpnu ikväll   Vill inte släpa med mig allt i flytten ju {#lang_emotions_undecided} Hoppas alla är piggare och köpsugnare i morrn kväll

• RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2009-11-25 22:50:10 följande:
    Ja, jag har råkat ut för såna tidigare som lägger bud på 1:- så fort auktionen startat och sen inga mer bud alls, enbart för att ta bort KöpNu känns det som.Och eftersom storlekarna hon budat på var så himla spridda.JAja, hoppas hon inte är en luring.
    Ja det är lite irriterande det håller jag med om, oki om dom vill upp till en 30-40 spänn iallafall, men inte 1 krona sen inge mer..

Hoppas hon lagt skithöga bud på alla 19 Värsta superköparen kanske?
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2009-11-25 22:51:09 följande:
    Ni som lägger ut på T, lägger ni bara ut märkes plagg eller typ Lindex och så med?Elelr är det inte lönt?
    Brukar lägga ut Lindex o sånt i paket, brukar gå rätt bra faktiskt, men en o en går så där tycker jag..
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 22:52:58 följande:
    Visst är den fiiinDe andra som fanns i min lokala butik var:Grå med rosa kantGrå med blå kantGrön men turkos kantBlå med mörkgrå(?) kantLila med grönRosa med lilapåminner mkt om tidigare kombosar men ack så fina
    Ooooooo.. Råååååsa med lila *mums*

Inga luvor dock va? {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-11-25 22:53:14 följande:
    Jag får inte heller några mail från T. Jag har haft 6 auktioner som gått ut ikväll och jag har bara fått ett mail från T. Jag hoppas att de dyker upp snart..
    Ja och T säger att det är hotmail det är fel på, jo just de {#lang_emotions_undecided} Så hotmail tar bara emot ETT mail då eller
  • RååSa BuBBlan
    Smileycat skrev 2009-11-25 22:54:34 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 22:49:58 följande: men hur sitter den dåligt? Trodde 98 skulle sitta bra.. eller är det för att årets är mindre?Hallon som är såå fin.. Tyvärr är det du lägger ut i lite för liten storlek denna gång
    Känns lite kort i ärmarna här, liksom glider upp en bra bit om hon sträcker på sig så det glipar massor vid vantkanten {#lang_emotions_undecided}

Annars så e den precis liksom i ben och gren..
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 22:57:53 följande:
    Ingen aning- klämde bara lite på de andra efter att jag hade greppat den finaste
      den ser helt uuuunderbar ut den du köpte!! Å jag vill ju absolut ha luva på mina men vårens brukar ju inte ha det

Iofs är det rätt lurvigt här hemma ändå {#lang_emotions_dreamer} 
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-11-25 22:58:44 följande:
    Ja men det är ju bra att de kan skylla ifrån sig på någon annan
    Eller hur

*knas Tradera*
    Smileycat skrev 2009-11-25 22:58:53 följande:
    Gaah, har ju missat nya bildtråden..Grattis till Bubblans Ida.. Hahaa, jag som undrade när hon blev tre..
      hahaha..
  • RååSa BuBBlan
    Tindrisen03 skrev 2009-11-25 23:00:02 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 22:35:33 följande: Hellu, länge sedan man var inne här nu Var skall ni flytta? Har ni äntligen hittat hus utanför den stora staden?
    Halloj!

Vi flyttar till Strömsholm strax innan Västerås om tre veckor Gammalt 1700 tals hus blev det, dock rätt så renoverat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15