• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • 1 och 1 är 3
    jojoa75 skrev 2009-11-01 10:45:10 följande:
    gomorron girls Kände ett behov av att titta in här.. Känner mig alltid hemma här, och känner mig lite down. Tydligen upplevs jag kall o okänslig. och det kändes ju sådär..vet att allt kan tolkas fel i skriven text, men shit, vad jag inte känner igen mig..
    Du är väll allt annat än kall och okänslig!! KRAM!!!!!!!!
    080826 - Puma Teolin
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 08:47:08 följande:
    God morgon allesammans!Jag däckade i soffan framför någon tråkig film igår kväll, vaknade runt 2 och frös
    Godagens!
    Måste varit en riktigt dålig film, det där.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Olivers Mamma skrev 2009-11-01 09:03:12 följande:
    Lillronya va trist att de va såna lurare 60 mil är ju ändå en bit...Fast det värsta är att vissa tycker att rostiga/trasiga/fläckiga saker är "Toppskick" och "nyskick" osv
    Ja det är itne alltid man har samma syn på saker och ting.
    Men raka frågor borde de ju kunnat svara på.
    Jaja nu är de på väg för att titta på en annan.
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-11-01 10:45:10 följande:
    gomorron girls Kände ett behov av att titta in här.. Känner mig alltid hemma här, och känner mig lite down. Tydligen upplevs jag kall o okänslig. och det kändes ju sådär.. vet att allt kan tolkas fel i skriven text, men shit, vad jag inte känner igen mig..
    Jag tror/tycker inte alls att du är kall och okänslig. Däremot jag har förut reagerat på dina inlägg till den personen jag antar att du avser. Du har kommenterat hur hon skriver sina inlägg (även i denna tråd) så jag kan förstå att hon reagerar som hon gör faktiskt.Ni verkar helt enkelt inte komma så bra överens. Och det kan man ju omöjligt göra med alla tyvärr. Sen håller jag med om att det är svårt att skriva då saker kan feltolkas.
  • ChokladMoshin

Gomorron tjejer, eller goddag!!

Blir sååå arg!! Vi skulle ha middgasgäster vid kl. 17 ikväll, så imorse började jag förbereda och koka långkok både soppa och gryta.
    Nu ringer dom och säger att dom bara stannar en snabbis på fika, men HALLÅ!!!!!!!!!

Får gläda mig åt att jag förhoppningsvis har en liten överrasknings påse Molosar i brevlådan om 1 1/2 vecka eller nåt

• Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-11-01 11:14:29 följande:
    Gomorron tjejer, eller goddag!! Blir sååå arg!! Vi skulle ha middgasgäster vid kl. 17 ikväll, så imorse började jag förbereda och koka långkok både soppa och gryta. Nu ringer dom och säger att dom bara stannar en snabbis på fika, men HALLÅ!!!!!!!!! Får gläda mig åt att jag förhoppningsvis har en liten överrasknings påse Molosar i brevlådan om 1 1/2 vecka eller nåt
    Åh vad trist!

Vad har du beställt för fint då?
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 10:28:46 följande:
    Finns de någon som har pengar över....
    Japp och jag snubblade visst på köpknappen där{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • jojoa75

duntoffla: förstår vad du menar.. Tyvärr är det ju så att även jag kan ha dåliga dagar o formulerar mig dumt..
    nåja.. vad är väl en bal på slottet..

• 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-11-01 11:18:24 följande:
    Japp och jag snubblade visst på köpknappen där
    Dom rika dom kan
    080826 - Puma Teolin
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-11-01 11:14:29 följande:
    Gomorron tjejer, eller goddag!!Blir sååå arg!! Vi skulle ha middgasgäster vid kl. 17 ikväll, så imorse började jag förbereda och koka långkok både soppa och gryta.Nu ringer dom och säger att dom bara stannar en snabbis på fika, men HALLÅ!!!!!!!!!Får gläda mig åt att jag förhoppningsvis har en liten överrasknings påse Molosar i brevlådan om 1 1/2 vecka eller nåt
    Vad kass!!
    Tur att du har molosar att vänta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15