• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Greksmurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-11-01 11:30:21 följande:
    den är ju borta, jag tömde ju allt för någon vecka sen då jag haft något psycko som anmält mina inlägg. Så nu lägger jag inte ut mer bilder på barnen. Vad härligt, jag ska inte åka men har skickat bud Idag har Nelly katvigs rosa/rosa leggins & älg tunikan såååå fint
    men har du FB??=)
  • jojoa75

ronya o 1o1 tack
    Wilma var här igår o hämtade kattungen, den som hette Pontus hos oss och Molly hos henne... hur gick nu det ihop
    julia:trist, har oxå blivit anmäld massor den sista månaden eller två.. tog bort mina bilder oxå och all min info...

• lillronya
    JuliaochNelly skrev 2009-11-01 11:25:32 följande:
    Hej hej tjejer. *viiinkar* allt bra med alla?
    Hej hej!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 11:29:29 följande:
    Vi mår toppen, rensar som en galning i allt vi äger och har  På måndag ska jag gå och prata snällt med loppisgubben och se om han kan tänkas sponsra min nya soffa... Jag nallade visst lite på de kontot för att åka på någon galen tripp till danmark, enligt min man är vi alla lite crazy
    Känns det härligt att säga din man? Ni var sååå fina på bröllopsbilderna

nu har jag nog skingrat tankarna tillräckligt för att kunna somna, natti!
  • Mamma Kråkan
    Greksmurfen skrev 2009-11-01 11:39:40 följande:
    men har du FB??=)
    noop jag tillhör gruppen vägra FB *haha*
    jojoa75 skrev 2009-11-01 11:40:32 följande:
    ronya o 1o1 tack Wilma var här igår o hämtade kattungen, den som hette Pontus hos oss och Molly hos henne... hur gick nu det ihop julia:trist, har oxå blivit anmäld massor den sista månaden eller två.. tog bort mina bilder oxå och all min info...
    Jo det blev lite märkligt ett tag då jag fick anklagelser om att sälja märken och dyl
    lillronya skrev 2009-11-01 11:42:40 följande:
    Hej hej!
    Heeej gumman allt bra?

SMULTRON nååå duger kråkan?*asg* tror jag ska byta mitt nick till kråkan. Har ju velat byta länge. Jag skaffade ju mitt fl konto innan lillebror fanns.
  • 1 och 1 är 3
    jojoa75 skrev 2009-11-01 11:42:57 följande:
    Känns det härligt att säga din man? Ni var sååå fina på bröllopsbilderna nu har jag nog skingrat tankarna tillräckligt för att kunna somna, natti!
    De känns helt underbart! Å tack, vi är verkligen nöjda med bilderna, ska framkallas och ramas in och upp så fort vi flyttat. Natti natti!
    080826 - Puma Teolin
  • jojoa75
    JuliaochNelly skrev 2009-11-01 11:45:27 följande:
    noop jag tillhör gruppen vägra FB *haha* Jo det blev lite märkligt ett tag då jag fick anklagelser om att sälja märken och dyl Heeej gumman allt bra?SMULTRON nååå duger kråkan?*asg* tror jag ska byta mitt nick till kråkan. Har ju velat byta länge. Jag skaffade ju mitt fl konto innan lillebror fanns.
    hmm ja jag säljer ju, men tycker inte att jag gör reklam dock.. men blivit anmäld en massa för att göra reklam bla, samt att jag tipsat om mailingbags hos emmis för att det var min vän..
    Känner henne inte mer än nån annan här.. träffat på henne här o på tradera bara, men fick tydligen inte tipsa om henne..
    jaja nu ska jag försöka sova..
  • Smultronhjärta
    Heeej gumman allt bra? SMULTRON nååå duger kråkan?*asg* tror jag ska byta mitt nick till kråkan. Har ju velat byta länge. Jag skaffade ju mitt fl konto innan lillebror fanns.
    Jaaa-Kråkan är ju tuff
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2009-11-01 11:16:23 följande:
    Åh vad trist! Vad har du beställt för fint då?
    Ja, lite trist var det!! Tur jag har en matglad pappa som gärna kommer istället och en bra frys

Har väl inte beställt ngt specifikt sådär så det inte blir för krångligt för mitt söta bud
    Men lite smått och gott!! Som ett gigantiskt Kinder ägg ju
    lillronya skrev 2009-11-01 11:21:41 följande:
    Vad kass!!Tur att du har molosar att vänta
    Ja, har folk inge hyffs liksom.
    Ja, Molosar!! Kommer gå på moln hela veckan nu!!{#lang_emotions_tongue_out}
  • lillronya
    noop jag tillhör gruppen vägra FB *haha* Jo det blev lite märkligt ett tag då jag fick anklagelser om att sälja märken och dyl Heeej gumman allt bra?SMULTRON nååå duger kråkan?*asg* tror jag ska byta mitt nick till kråkan. Har ju velat byta länge. Jag skaffade ju mitt fl konto innan lillebror fanns.
    Ja allt är bra här. Så lugn här idag.
    Nikita och Anjelin är hos farmor, Michaela och mannen i huset är och kollar a-traktor.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15