• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-11-01 13:47:59 följande:
    Sant-jag väljer alltid bgbetalning där just därför Nu blev det endast lite äpplen
    Jag valde också bg. Har du hört nåt? Fast kan väl lika gärna vänta till ikväll med att betala in. Köpte kaninklänning som jag spanade på första sänkningen, men snålade då. Så nu kompletterades den med orange lejon på ljusblått och gröna grodor på grönt. Jag har fö inte hört nåt av SEB, inte oväntat. Går till banken imorgon och hör efter. Kan ju ha lite telkontakt om jag ska ta ut till dig med eller hur vi nu gör.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-01 13:53:30 följande:
    Jag valde också bg. Har du hört nåt? Fast kan väl lika gärna vänta till ikväll med att betala in. Köpte kaninklänning som jag spanade på första sänkningen, men snålade då. Så nu kompletterades den med orange lejon på ljusblått och gröna grodor på grönt. Jag har fö inte hört nåt av SEB, inte oväntat. Går till banken imorgon och hör efter. Kan ju ha lite telkontakt om jag ska ta ut till dig med eller hur vi nu gör.
    Nope inte hört något ännu men jag kommer inte betala förrän imorgon utifall att..
    Jag kände ett måste när jag såg den blå hooden med röda muddar. Flock köpte sådan på salgen och den är heelt underbar{#lang_emotions_tongue_out} Sen att Max knappt använder tjocktröjor eftersom det är ganska varmt i kvarten och knöligt under overallen men men får hoppas att den passar i vår också

Ninjade ju denna fina igår också
    www.tradera.com/HELT-NY-SMAFOLK-Troja-med-elefanter-stl-74-80-auktion_100940383

Och ring när du vet gällande banken
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-11-01 13:59:58 följande:
    Nope inte hört något ännu men jag kommer inte betala förrän imorgon utifall att..Jag kände ett måste när jag såg den blå hooden med röda muddar. Flock köpte sådan på salgen och den är heelt underbar Sen att Max knappt använder tjocktröjor eftersom det är ganska varmt i kvarten och knöligt under overallen men men får hoppas att den passar i vår också Ninjade ju denna fina igår ocksåwww.tradera.com/HELT-NY-SMAFOLK-Troja-med-ele...Och ring när du vet gällande banken
    Kollade rosa hooden, men fel stl. Kanske var lika bra det .
    Bra pris på t-shirten!!!
    Jepp, ringer fr banken när de förklarat sig varför kurserna är olika när de dagt att de skall vara samma. Morr. Men jag tror att avgiften är 40 kr och det lönar sig ju absolut om kursen är densamma. Även mot Forex.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Zvartaliljan

Jag köpte biltröja och byxor till lillebror i 56 De med grön botten och blå stora bilar. Sen blev det en grön body med lejon, tigrar o elefanter 56 o en ljusblå body med flygplan 68. Hoppas nu allt fanns...men än har inte ajabaja hört av sig iaf

• Milliz

Någon som vet hur de Molos v-ringade från i våras är jämfört med de från nu i höst? Jag har inga i samma storlek så jag kan inte jämföra. Elias kan ha 104 på de från denna höst men visst är vårens större i stl? Han är drygt 95 cm nu.

Elias 070202 Ella 080920
  • LillaÄrtan

Tjejer!!

Har BoR erbjudande nu??
    Gäller 25% ännu?
    Och gäller det ALLT? Även ns?
    Kan någon klistra in senaste mejlet från dem??

TACK! {#lang_emotions_kiss}

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • stökmamma
    LillaÄrtan skrev 2009-11-01 15:19:55 följande:
    Tjejer!!Har BoR erbjudande nu??Gäller 25% ännu?Och gäller det ALLT? Även ns?Kan någon klistra in senaste mejlet från dem??TACK!
    det mailet om25% gällde till 20/10 och det senaste iallafall som jag fått va om att nya villervalla kommit
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    LillRonya

hur har det gått för dom idag? blir det porrludd?
    andras barn och mina älskade ungar
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-11-01 16:15:26 följande:
    LillRonyahur har det gått för dom idag? blir det porrludd?
    De är på väg hem med last på släpet och porrluddet ska beställas!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Helle

Hej hej!

Imorgon har vi dagisfotografering och jag vet inte alls hur jag ska tänka. Det är enskilda, grupp och syskonfoto. Ska barnen ha likadana tröjor för att det blir fint på syskonfotot eller olika för att det ser töntigt ut med lika på de övriga? Råd please ....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15