Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-11-25 23:01:46 följande:
    Men visste inte att affären gått igenom efter allt strul med lägenheten. Är allt löst nu alltså? Ni flyttar till det fula gula?
    Jo då.. Vi skrev på både köp och sälj när jag låg inne, knagglig sned namnteckning från mig blev det, men det gick igenom

Japp fula gula huset är det
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 23:02:41 följande:
    Ja-den kändes "ny" och för en gångs skull så tyckte jag att en pojkig lurv i bunten var finast*brukar alltid sucka över alla fina flickfärger* Någon liten lurv utan luva kommer säkert få göra sällis hemma hos dig tror jag
    Risken finns

Skulle kunna tänka mig den du köpte faktiskt, ser urläcker ut! Bubblis passar i såna färger åxå {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-25 23:11:25 följande:
    Åh vad kul! Då säger jag grattis då! Lagom till jul med andra ord? Är det typ Västerås?
    Tack   *överlycklig*

18 December kommer lastbilen och hämtar våra saker {#lang_emotions_laughing} 
    Ja strax innan Västerås.. Precis vid Strömsholm   Jag kommer hit till Sthlm om vi ska salga ihop fler ggr, OM gubben nu låter mig åka igen
  • RååSa BuBBlan

Go morron!

Gick några fler på köpnu igår så strax över 1000.- fick jag in i går kväll {#lang_emotions_laughing} Ska nog slänga ut resten ikväll, skönt o slippa dra med sig massa T grejer i flytten liksom..

Butte---- Å sååååå mysig bild på Isabel o kissen {#lang_emotions_heart} *sötisar*

• RååSa BuBBlan
    melizza skrev 2009-11-26 08:31:09 följande:
    Gomorron!!! Först här idag är ju inte vanligt för mig Butte: vilken underbar bild på Isabel och kissekatten....Bubblan: vilken härlig bild på alla kläder som skall packas....nästan så jag skulle vilja komma o hjälpa dig att packa molosar Idag vill jag se lite nya molosar......
      packa Molosar e skoj!
  • RååSa BuBBlan

Men ååååååååååå va fiiiiiiiina Molosar!!! {#lang_emotions_heart} Å inte ett smack ska man handla {#lang_emotions_cry} 

Kaninbabytröja va ju helt underbar, jädrans att man inte har nån baby att klä på

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-26 11:54:33 följande:
    Fast jag är ju inte inlagd pga högt BT så något sånt har de inte sagt till mig...bara jag ligger stilla i sängen så får jag använda datorn. Men jag orkar inga längre stunder känner jag...börjar snurra i huvudet nu igen så jag ska snart ta mig en tupplur till...passa på innan jag ska få sprutan om en halvtimma.Tappen har de inte kollat idag...de vågar inte undersöka mig så jag vet inte hur det står till där men det rinner fortfarande blodblandat slem. Värkarna är inte så starka och inte regelbundna alls. Kan komma allt från var 20e minut till varannan timma liksom.
    Å va jag tänkte på dig igår!! Många många kramar!! {#lang_emotions_heart} 
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-11-26 12:02:28 följande:
    Ot, men jag fattar inte hur Elias hinner allt. Nyss hade han hält ut en hel äggkartong på golvet. Det var väldans besvärligt att torka upp. Ägg rinner ju bara iväg..Dags för lunch här nu. cu!
    Oj!   ägg e sådär alltså

Cu..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15