Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-20 19:52:04 följande:
    men åhhh gumman tröstshoppa nått dåå
    Ja jag fundilerar på en liten trösthopping faktiskt, la ner en order hos babyfryd just på ett par tusen danska Vet inte vad jag ska slå till på? Skulle ju gärna se lite nya Molosar {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-20 19:52:37 följande:
    Men vännen då!Skickar ett gäng kramar och tipsar om småfolkrea hos annacill.
    Tack sötis {#lang_emotions_kiss} Hur gick det på sjukan igår med liten? Va tuff den är bilen hennes {#lang_emotions_cool}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-20 19:54:01 följande:
    bubblis vill inte ha en rosa jeansklänning
    Hon e ju som hon e med jeans den där ungen   "Den e sååå håd mamma, ta bott den fån min mage nuuu"   så näää.. hon vill nog inte ha en
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-20 19:55:11 följande:
    JAg vill shoppa ot kappahl, jag... Attans att jag vabbar hela helgen. Då får man ju snällt stanna hemma.
    Vad har du hittat där?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-20 19:56:49 följande:
    ojdå vad var det som var så fint där då
    Småfolk, sängkläder, nån katvig å sen så vatt de dyrt   det blev det INTE iallafall
  • RååSa BuBBlan

Kanske man skulle ta Katvigs lila sängkläder? {#lang_emotions_dreamer} Dom e ju himlans tjusiga..

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-20 20:00:10 följande:
    haha lilla sötnosen ojdå ja sen vatt det dyrt
    Jag önskar hon ville ha jeans klänning, hittade ju den fina mörkblå på salgen i rätt strlk o allt, men nä   Vägrar!! Ska muta henne att ha den EN dag iallafall sen kan den få åka
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-20 20:02:38 följande:
    Det gick bra. Eller ja, vi hade ju medicinerat innan vi körde så när vi väl kom dit var han rätt ok. Blev värre igen på natten.Men nu är vi rustade med medicinschema och ny medicin, som jag inte får i honom, men det ordnar sej väl.JA visst är den tuff! www.kappahl.com/ProductImages/KAW_208900_F_1....www.kappahl.com/ProductImages/KAW_208876_F_1....
    Skönt att det gick bra, tänkte på er igår kväll.. Jobbigt för honom med allt detta *stackars* Hoppas de ger med sig snart!!

Skit tuff va den!! Förstår dom e avis dom andra

Men å vilka tuffa kläder!! E kommer bli urfin i dom!!

Tittar nog på Idol en stund jag åxå  

Cu..
  • RååSa BuBBlan

Hej tjejer!

Inte haft tid att kika in här så mycket senaste dagarna, Bubblis hade kalas igår, lilla räkan är numer en 3-åring {#lang_emotions_sunny}

Flytten blir av trots ett helt badrum som ska rivas och göras om då det va ett fuskbygge utan tätskikt under kaklet {#lang_emotions_undecided} Men nu är det löst så den 18:e åker vi äntligen från Sthlm.. Kommer inte hinna hänga här så mycket dock Å Molosarna som kommer får vänta då det kommer kosta oss multum denna flytt, men det är det värt

Hämtat EKG bandspelaren idag på sjukhuset åxå, hoppas nu hjärtat sköter sig!!

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-23 11:55:06 följande:
    Jo det är bra! har precis varit hos BM. Jag är i v.27.... Känns som det går lååångsamt men ändå frammåt...
    Då e du och min syrra i samma vecka   Vilket datum har du BF?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15