Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hörrni tjejer..

Håller på å packar här lite.. Hur många par av allt klarar man sig på i 3 veckor? Vill packa så mycket som möjligt klart redan nu och håller på med Bubblis garderob som verkar ta en del kartonger {#lang_emotions_dreamer}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Stormis--- Stackars liten sjukis *kryapådigkram* från oss! Tyvärr inga råd i frågan..

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-25 09:56:47 följande:
    hahah sååå söt
    Nja...  
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 09:56:10 följande:
    Hörrni tjejer..Håller på å packar här lite.. Hur många par av allt klarar man sig på i 3 veckor? Vill packa så mycket som möjligt klart redan nu och håller på med Bubblis garderob som verkar ta en del kartonger
    Låter 5 av varje för lite? Om man tvättar varannan dag?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-25 10:01:23 följande:
    hehe 21 par av allt om du inte ska tvätta
    Ska självklart tvätta tokis
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-25 10:02:06 följande:
    Låter väl alldeles utmärkt om du tvättar så pass ofta. Men kan du hålla dig till bara 5 av varje, det är frågan.
    Ja eller hur.. Tråkigt men lagom
    Tejja skrev 2009-11-25 10:03:48 följande:
    Absolut inte. Om du tvättar varannan dag behövs ju egentligen endast 3. Elller 2.
    Å under 5 går jag INTE Då kommer jag bara hoppa en massa för att garderoben e så trist

Tack tjejer!! Blir 5 par av allt och en T runda borde jag hinna med innan flytt åxå

*away packar*
  • RååSa BuBBlan

One More...

Kan man sälja linnen nu???? Massa fina 92:or som e för små liksom..

• RååSa BuBBlan
    melizza skrev 2009-11-25 10:09:53 följande:
    Godmorgon!!Bubblan: så fina bilder på lilla Ida, GRATTIS till stora tjejen i efterskott.Lilja: Lycka till och hoppas att bäbisen stannar i magen lite till.Har molo kommit ännu?? I nån dansk sida kanske?? Jag är såååååå nyfiken....
    Tack
    melizza skrev 2009-11-25 10:12:09 följande:
    åååå det hade jag aldrig klarat...det är vekligen trist att använda samma hela tiden......när vi är ute med båten i ca en månad så har jag nästan med mig halva Stellas garderob just för att det är så trist med samma för tvätta kan man ju gör i hamnarna men jag vill inte ha samma hela tiden och gubben skäller lika mycket varje gång båten skall packas
    Nä skoj e det INTE  Men jag måste verkligen... Det är kaniner, barn o grejer som allt ska få plats i bilen när vi åker så jag måste verkligen ha liiiite uppe nu bara..
  • RååSa BuBBlan
    melizza skrev 2009-11-25 10:20:22 följande:
    jag förstår dig självklart.......när flyttar ni??
    Om 3 veckor
    Lilla Ego 07 skrev 2009-11-25 10:23:51 följande:
    Å vilken sötis! Brillorna var ju sköna :)Oki, de blir stl 104 iaf. Får se om jag kanske köper softshell också eller om jag ska vänta.... Blir många dineros men oj så fina kläder!
    Tack, snyggve brillor

Nä jag måste packa vidare här nu..

Cu sötisar..
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-25 13:34:24 följande:
    Hej flickor! Fick sms från Liljan. Hon hade inte öppnats ngt mer, men tappen hade blivit 2 cm kortare på bara några dagar. Hon är inlaggd och beordrad sängläge och har fått spruta för att skynda på mognaden och Lillens lungor....
    Å hoppas det går bra!! Va jobbigt för henne Hoppas hoppas lillen stannar inne ett par veckor till *håller tumsen stenhårt* Hälsa henne så gott om du pratar med henne!
  • RååSa BuBBlan

Blöööö!! Har fyllt massor med flyttkartonger och nu pular jag med T {#lang_emotions_throwup}

Tröööööööött!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15