Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2010-01-04 11:39:12 följande:
    Nä jag tror inte att det är magsjuka utan sviterna efter kaoset.
    Hmm nu har jag nog missat ngt?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Flock skrev 2010-01-04 13:12:51 följande:
    Hej hej!!Den sista gav jag min man i somras när han fyllde år.. Det tog väl ca tre månader innan hade satte upp den..sedan tog tålamodet slut på de sista TVÅ raderna, så där sitter inte bokstäverna fast riktigt och på tre kvart      Så besviken är jag.
    Gahh vad trist! Jag satte upp mina själva, inte en chans att gubben skulle få göra det Han fick hjälpa till att mäta däremot, för det har inte jag tålamod till
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2010-01-04 17:53:35 följande:
    Haha... klantband Jag såg inte ens din felskrivning. Ah, den ser skitsnygg ut. *sugen* Jepp, går allt som det ska blir det bebis i sommar Men det är tidigt än. Kunde dock inte hålla mig när det var bra rea på ex Wiells. 50 kr för en body är ok. i värsta fall får jag ge bort dem till någon som fått bebis
    Åh så mkt småtting fint!! Du har redan fler bodysar än mig Jag har bara 2 bodysar i 62 insåg jag igår... I 56 har jag inte alls mkt, men det känns inte så lönt att köpa heller... Har 5 molo suits, ett par byxor och en katvig body {#lang_emotions_surprised}. Lite mer måste man kanske ha..?? Jag minns inte!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-01-04 22:44:11 följande:
    Godkväll Spammade bt lite, mer finns i bloggen Imorgon kommer farmor, farfar, fastrar och farbror hit från göteborg så Maia längtar. Hoppas nu bara de ger henne en massa uppmärksamhet o inte bara lillebror...men det tror jag nog...annars får jag väl påminna dom.Fick en massa fin post idag med fynd som jag totalt glömt bort att jag köpt
    Sötnosarna!!!

*längtar ihjäääl mig efter bebbe*
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-01-04 23:04:55 följande:
    Jag förstår det! Vilken v. är du i nu?? du kan få gosa på min bebis den 28 januari om du vill Maia har tid för tarmröntgen i kristianstad då så vad tror du om en liten lekdate??
    Åhhh JAAAAAAA!!! *hit med bebben*

Är i v.33 nu...
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2010-01-04 23:10:52 följande:
    Du kan få min . Eller egentligen inte, men han är inte så svårsåld nu... Lilla gaphalsen .
    Åh men lillen då! Hade jag bott närmre hade jag lånat honom en stund!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-01-04 23:16:36 följande:
    Funderar på hur jag ska göra med Maia och dagis nu...jag är fortfarande sjukskriven för min anemi så jag har faktiskt rätt att ha henne heltid men det känns inte riktigt rätt ändå...kanske några dagar/vecka blir bra men så är jag rädd för smittorisken...samtidigt som jag inte riktigt kommer orka att aktivera henne hela dagarna hemma...hon har ju så mycket energi!! Hon tjatade om dagis idag...åhhhh *VELIG*
    Kan du inte lämna henne några timmar om dagen bara?
    Är inte Pappan pappaledig nu i 2  veckor? Jag kommer inte lämna Milo dom första 3 veckorna alls, tror han kommer behöva vara hemma och vänja sig han oxå... Men om hon vill dit så hade jag bara lämnat 3-4 tim/dag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15