Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hmm är det fortfarande ingen som hört av Liljan??? Hon har väl inte skrivit i tråden sen i lördags! *börjar bli orolig*

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Flock skrev 2009-12-15 15:51:09 följande:
    Kan det vara så att min dator ha döpt den externa disken till (E:) och inte (D:) som det står i bruksanvisningen på den externa disken?? Finns en enhet (E:) med massor av ledigt utrymme..BER ALLA OM URSÄKT FÖR ALLT OT-PRAT!!!
    Vår externa "Heter" E:
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-15 16:08:44 följande:
    Hmm är jag här får jag höra att jag ska vila ordentligt o gör jag det o alltså inte sitter vid datorn så blir alla oroliga Men jag tycker ni är gulliga Sover mest hela dagarna nu...mitt hb hade idag iaf gått upp till 99 så infusionerna har börjat hjälpa, läkaren tyckte jag hade betydligt mer färg i ansiktet nu bt låg på 138/82 när jag skulle åka hem, så inte så jättebra men inte så högt heller. Så jag är utskriven nu. Och här snöar det så Maia är försvunnen med grannpojken som tog henne i pulken o drog iväg
    Skönt att vara hemma och att allt är bra!
    Men det blodtrycket var det väl inget fel på? Tycker det låter bra

Hoppas nu lillebror vill stanna inne över nyår iaf...!
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-12-15 18:23:12 följande:
    Väldans ot men jag vet att jag har sett skydd till bilbarnstol som man kan ha när man pottränar barnet...någon som vet vart såna finns?
    Jag brukar bara lägga i lite plastad frotté under rumpan!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-12-15 22:36:28 följande:
    åh ja de blir säkert fina på pedro vad?? jag kom på att jag med shoppat och nu är den betald med
    Hollys... Den bubbelgumsråååsa suiten och den lila klöversuiten. Den första suiten Milo hade var en grå Hollys {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15