Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Annamamma 83 skrev 2009-12-28 09:23:46 följande:
    HejHär kommer ännu en som är stort sett beroende av de danska kläderna.Vi väntar nu nr 3 och till min stora fasa har jag insett att de längre inte säljs lika mkt bruna kläder som när jag vänta nr 2.Men jag har hittat en brun (mocca) bodysuit från IDA T med björnar på.Har dessvärre bara funnit den på en sida och där fanns den inte i storlek 56. Så nu letar jag som tusan utan resultat.Har någon sett denna bodysuit på någon sida, som vill tipsa mig???
    Kolla på Bus och rackartyg, jag köpte byxorna där...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej flickor!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ jag är så shoppingsugen... Men vad behöver jag? Vad vill jag ha?
    Milo har verkligen behövt byxor innan, men efter att ha shoppat 3 på BoR, 1 par på LPL och ett par på Barnlyan så vet i tusan om vi "behöver" det Fick dessutom sms innan att hans 3 lindex velourisar kommit Hmm, nu har vi massa byxor helt plötsligt!!!

Men jag vill ääändå shoppa Fick hem sööötaste lilla kik kid mössan idag, undrar om den ens passar en nyfödd. Så sööt!

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-12-28 17:52:06 följande:
    ja det är det ljuslila och ljusturkosa fiiiiina barnen i bildis hon börjar bli en liten tjockfia ju
    Ahhh jag hade glömt vilka färger jag beställt Tur du finns älskade Butte ljusturkos, ljuslila och svarta var det ju!!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Här sov vi till nio idag. Såå sköönt! Milo har oxå vänt lite på dygnet, men igår somnade han 21.30 iaf.

Allt bra med alla?

Jag är fortfarande shoppingsugen

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-29 09:47:17 följande:
    Godmorgon!Skönt med sovmorgon!E vaknade supertidigt idag. Det tyckte jag var allt annat än roligt efter en jobbig natt. Ibland märks det lite mer att man har många barn.Mannen  har jobbat inatt och E har haft ont i magen, N har haft meganäsblod och jag har varit mörkrädd. Men nu är det bra igen.
    Åh fy det lät inte kul!!
    Jag har oxå nätter när jag är så extremt mörkrädd när sambon är iväg och jobbar. Fasen vad man sover dåligt då, vaknar av minsta lilla knarr...
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-29 09:52:45 följande:
    Morrn morrn!Jaså? Du vet att det enda är att shoppa lite då. Jag la en order på Kidzshop i morse men är tveksam till att sakerna finns. Sälj dem på Tradera. Molo brukar ge bra pengar Åh fy, det lät inte kul Hoppas att magontet och näsblodandet lagt sig. Och ljust är det ju nu
    Jo jag veeet, men jag vet inte vad
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-29 10:00:28 följande:
    Ja de är ok igen. N står i duschen nu. Hon var inte så snygg efter nattens blodbad. Undrar varför jag har fått ungar som blöder näsblod så lätt? Attans vad det snöar nu! Blir så vitt och fint igen.
    Åh jag vill oxå ha mer snö! Ser nästan ut som att det ska komma, är 2 minus och mulet...
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-29 10:49:53 följande:
    Hej Töser! Inte hunnit kika in på ett tag, men nu är jag så kräk-trött att jag måste få vila hjärnkontoret lite & det gör man bäst här Händer här då? Kul REA shopping??Vad är det för rolig tråd från igår? *nyfiken i en strut*
    hej sötnos! Förstår att du är trött som du slitit! Du förtjänar lite ledigt tycker jag!

Fick hem Kik Kid byxorna igår och jag tror dom kommer funka. Vad brukar ni ha till?
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-29 11:17:08 följande:
    Ja jag lägger nog ner den där tråden nu.
    Ja gör du det! Jag är fortfarande så imponerad av hur fina, snälla, duktiga ungar ni hade sen vi var hos er! Man märkte knappt av dom, förutom när dom satt med oss och snackade och det var så mysigt . Dom la lilla E utan att klaga och var så himla duktiga. Förstår att det kanske inte är så alltid, men det kan inte vara annat än bra för barnen! Så ta inte åt dig av det där du
  • Tjollabolla
    ChokladMoshin skrev 2009-12-29 11:21:05 följande:
    Ja, det är ju inte kul att frysa inomhus. Hoppas det löser sig snabbt!!Se fram emot vår och sommar.Och nya Molosar i Januari!!
    ÅHHH Jag fick ju titta på nya molo och nya katvig hos Bus och Rackartyg i lördags! SÅÅÅ FINT! OMG, detta blir fattigt! Katvig är uuuunderbart!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15