• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mitt livs lycka

Jag har tidigare sett i någon webshop en svart Molobyxa med vita stjärnor och gula muddar men kan nu inte komma ihåg vilken. Är det någon som sett dessa eller som vet om de är från vårens eller höstens kollektion?

• Buttelina
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-03 18:26:52 följande:
    Jag har tidigare sett i någon webshop en svart Molobyxa med vita stjärnor och gula muddar men kan nu inte komma ihåg vilken. Är det någon som sett dessa eller som vet om de är från vårens eller höstens kollektion?
    mysgrodan höstens kollektion
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Mitt livs lycka
    Buttelina skrev 2009-11-03 18:53:49 följande:
    Åh, är det där jag sett dom?! *springer genast dit*

Tack, tack!
  • Mitt livs lycka
    Buttelina skrev 2009-11-03 18:53:49 följande:
    hmm, nu blir jag tveksam, det står ju "Tuff skön byxa med häftig gul/grön färg". Jag vill ju att det ska vara gula muddar... Någon som sett dessa IRL??
  • Quiet thoughts

Nu skall jag in o gnälla lite igen... det räcker aldrig till här vet ni.
    Idag blev det helikoptertransport från Åland till ackis med Lova...

Hon har ju enligt läkaren i Uppsala som tittade över EEg vatten som ej kan cirkulera som det skall i huvudet också nu. Och jag min dumma hobbydoktor börjar googla o hittar en massa om vattenskallar som tydligen kan förekomma vid hjärntumörer >
    Dessutom var ALLA hotell fullsatta o sjukhuset vill inte ha os där för de är nu på neurologen och inte onkologen och det är skildnad det... Daniel skulle göra sitt bästa annars får jag ta taxin sen bara först i övermorgon och har då först plats på hotell några dagar via ackis.

Japp så har vi det nu, Lova flera mil bort och jag är ínte där pga att någon där uppe vill göra livet surt för min familj o mej...

• lillronya
    Quiet thoughts skrev 2009-11-03 19:33:01 följande:
    Nu skall jag in o gnälla lite igen... det räcker aldrig till här vet ni.Idag blev det helikoptertransport från Åland till ackis med Lova...Hon har ju enligt läkaren i Uppsala som tittade över EEg vatten som ej kan cirkulera som det skall i huvudet också nu. Och jag min dumma hobbydoktor börjar googla o hittar en massa om vattenskallar som tydligen kan förekomma vid hjärntumörer ><Nu är hon där med pappa som fick följa med i helikoptern. Jag skulle åka båt efter men näpp, bussarna måste förhandsbokad om man skall till Uppsala.taxin kostar 130 euro utan Lova, nåja... de må vara.Jag KAN köra bil men vi har INTE gpsför vem behöver gps på lilla Åland Dessutom var ALLA hotell fullsatta o sjukhuset vill inte ha os där för de är nu på neurologen och inte onkologen och det är skildnad det... Daniel skulle göra sitt bästa annars får jag ta taxin sen bara först i övermorgon och har då först plats på hotell några dagar via ackis.Japp så har vi det nu, Lova flera mil bort och jag är ínte där pga att någon där uppe vill göra livet surt för min familj o mej...
    Du får komma här och gnälla precis hur mycket du vill!
    Vet inte vad jag ska säga....
    Skickar en massa kramar till er.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • SmillaMilla
    Nu skall jag in o gnälla lite igen... det räcker aldrig till här vet ni. Idag blev det helikoptertransport från Åland till ackis med Lova... Hon har ju enligt läkaren i Uppsala som tittade över EEg vatten som ej kan cirkulera som det skall i huvudet också nu. Och jag min dumma hobbydoktor börjar googla o hittar en massa om vattenskallar som tydligen kan förekomma vid hjärntumörer >< Nu är hon där med pappa som fick följa med i helikoptern. Jag skulle åka båt efter men näpp, bussarna måste förhandsbokad om man skall till Uppsala. taxin kostar 130 euro utan Lova, nåja... de må vara. Jag KAN köra bil men vi har INTE gpsför vem behöver gps på lilla Åland Dessutom var ALLA hotell fullsatta o sjukhuset vill inte ha os där för de är nu på neurologen och inte onkologen och det är skildnad det... Daniel skulle göra sitt bästa annars får jag ta taxin sen bara först i övermorgon och har då först plats på hotell några dagar via ackis. Japp så har vi det nu, Lova flera mil bort och jag är ínte där pga att någon där uppe vill göra livet surt för min familj o mej...
    Åhhh vad jag tänker på er!

Synd att du inte får hotellrum i uppsala. Förstår att du inte kan sova under ett träd med Alvin. Hade det bara varit du hade det varit lättare. Håller tummarna att det skall lösa sig för er.

Men att hitta till uppsala är inte svårt. Vi har inte heller gps, men det är ju typ bara en sväng dit efter ålandsfärgan

KRAM

• Quiet thoughts
    SmillaMilla skrev 2009-11-03 19:48:00 följande:
    Åhhh vad jag tänker på er! Synd att du inte får hotellrum i uppsala. Förstår att du inte kan sova under ett träd med Alvin. Hade det bara varit du hade det varit lättare. Håller tummarna att det skall lösa sig för er. Men att hitta till uppsala är inte svårt. Vi har inte heller gps, men det är ju typ bara en sväng dit efter ålandsfärgan KRAM 
    Tack...
    Jag har aldrig kört i Sverige
    Men inte är det svårt nej när man åker har jag sett men när man har så mycket tankar som kör i huvudet med ett barn som ligger inne öfr gud vet vad efter en helikopterfärd vill man ogärna köra ensam med en liten till...
    lillronya skrev 2009-11-03 19:40:03 följande:
    Du får komma här och gnälla precis hur mycket du vill!Vet inte vad jag ska säga....Skickar en massa kramar till er.
    Tack...
  • melizza
    Nu skall jag in o gnälla lite igen... det räcker aldrig till här vet ni.Idag blev det helikoptertransport från Åland till ackis med Lova...Hon har ju enligt läkaren i Uppsala som tittade över EEg vatten som ej kan cirkulera som det skall i huvudet också nu. Och jag min dumma hobbydoktor börjar googla o hittar en massa om vattenskallar som tydligen kan förekomma vid hjärntumörer ><Nu är hon där med pappa som fick följa med i helikoptern. Jag skulle åka båt efter men näpp, bussarna måste förhandsbokad om man skall till Uppsala.taxin kostar 130 euro utan Lova, nåja... de må vara.Jag KAN köra bil men vi har INTE gpsför vem behöver gps på lilla Åland Dessutom var ALLA hotell fullsatta o sjukhuset vill inte ha os där för de är nu på neurologen och inte onkologen och det är skildnad det... Daniel skulle göra sitt bästa annars får jag ta taxin sen bara först i övermorgon och har då först plats på hotell några dagar via ackis.Japp så har vi det nu, Lova flera mil bort och jag är ínte där pga att någon där uppe vill göra livet surt för min familj o mej...
    usch vad hemskt......jag vet inte rikitigt vad man ska säga men stackars lilla Lova

*massa kramar till er*
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15