• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Therese1981
    Greksmurfen skrev 2009-11-03 15:02:44 följande:
    maxen ligger på nästan 40grader nu igen.....å har kaskadkräkts upp välling å å den lilla yoggi hann fick i sig...e juh trött å slö å typ knappt ngt kiss i blöjan....3dje dygnet nu... ska man ringa barnakuten lr vc å höra...vill juh inte att han blir uttorkad
    jag skulle ringt!!!!!
  • RååSa BuBBlan
    maxen ligger på nästan 40grader nu igen.....å har kaskadkräkts upp välling å å den lilla yoggi hann fick i sig...e juh trött å slö å typ knappt ngt kiss i blöjan....3dje dygnet nu...ska man ringa barnakuten lr vc å höra...vill juh inte att han blir uttorkad
    Ja ring in tycker jag!! Hellre en gång för mycket..

*kryapådigkram* Från Bubblis och mig {#lang_emotions_heart} Stackars liten som e så dålig
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2009-11-03 13:46:07 följande:
    Det var ju mitt alias ju! Det jag hade när vi hade en mailtråd. Jag roas alltid av säljare som skriver att tvätten snabbt påverkar molokläderna, det är ju precis tvärtom - om man bortser från de med riktigt mörk botten. Jag tycker inte det märks att de tvättats alls på många tvättar. Jag misstänker   - rätta mig om jag har fel - att det är säljaren som använt plagget mer än vad de säger snarare.
    Hade en tröja i det stjärnprintet, det blev faktiskt väldigt snabbt tvättluddigt, men bara på stjärnorna.
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-03 16:09:16 följande:
    bubblan fiiiiiina ida i bildis
    Eller huuuuuuuur

Fasiken va nöjd jag blev här   *skitlycklig*

Tack sötaste du för den suiten, jag älskar den {#lang_emotions_heart}
  • LJ2

nån som fått tidning på posten idag?? *föräldrar o barn?, eller vi föräldrar? vet inte vilken jag prenumererar på ju!! *

Everlonn??

jag hittade en Bus däri...
    vilka bilder det blev.:! son+ dotter va ju så mysig!!!!{#lang_emotions_heart}
    o vilken berättelse det blev.. *även om jag hört den innan.. *
    det där va jättebra gjort!!!

* 3 underbara busfrön *
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 16:10:48 följande:
    Eller huuuuuuuur Fasiken va nöjd jag blev här   *skitlycklig*Tack sötaste du för den suiten, jag älskar den
    vad kul att du blev nöjd!! ser ju ut att passa ett tag
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-03 16:12:41 följande:
    vad kul att du blev nöjd!! ser ju ut att passa ett tag
    Skiiiiiitnöjd

Ja va lååååång den va!! Bara bra iofs   Den kommer vi nog älska ihjäl, fy tusan vilken gosdress {#lang_emotions_heart} Tack igen sötis {#lang_emotions_kiss}
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-11-03 16:12:04 följande:
    nån som fått tidning på posten idag?? *föräldrar o barn?, eller vi föräldrar? vet inte vilken jag prenumererar på ju!! *Everlonn??jag hittade en Bus däri... vilka bilder det blev.:! son+ dotter va ju så mysig!!!!o vilken berättelse det blev.. *även om jag hört den innan.. *det där va jättebra gjort!!!
    Bidde du förvånad ha ha

tack tack{#lang_emotions_sunny}

Såg fram emot att ses på onsdag men nu såg jag att du åker på lördagen ju Ja ja, vi syns nån annan gång{#lang_emotions_heart}
  • Busbellan
    maxen ligger på nästan 40grader nu igen.....å har kaskadkräkts upp välling å å den lilla yoggi hann fick i sig...e juh trött å slö å typ knappt ngt kiss i blöjan....3dje dygnet nu...ska man ringa barnakuten lr vc å höra...vill juh inte att han blir uttorkad
    Vet inte var du ska söka, det varierar nog vad de vill mellan olika ställen, men jag tycker absolut du ska söka läkare!!
    Hoppas han kryar på sig snart!!
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15