• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-11-03 22:44:58 följande:
    ja faktiskt Men har hittat Odd Molly nu o har snöat in där lite. O dom är ju så fina. Men ändå får man dåligt samvete.. Men men.. Hur mår ni då?
    Ja, Mollysarna är fina men passar inte min kropp....
    Vi mår toppen, skulle ringa och beställa tid för vaccination av oss idag nu när jag äntligen besämt mig för att ta den!
    Då säger dom att den är slut och dom vet inte när mera kommer!!! {#lang_emotions_demon}
    Vad vore en dag på salgen........
  • isako
    ChokladMoshin skrev 2009-11-03 22:53:31 följande:
    Ja, Mollysarna är fina men passar inte min kropp....Vi mår toppen, skulle ringa och beställa tid för vaccination av oss idag nu när jag äntligen besämt mig för att ta den! Då säger dom att den är slut och dom vet inte när mera kommer!!!
    What!? Men vad bra då slipper jag bestämma mig haha är så jääävla velig!
    Nää nu skall jag nanna. inskolning på dagis nu ju så jag är döden död!! Kramis
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • trunken81
    isako skrev 2009-11-03 22:49:47 följande:
    Jo faktiskt, nästa vacka tänkte vi... Ni då? haha ja hundar är roliga. Men rl vovvar är INTE roliga enligt Miriam. Hon gallskriker och springer till första bästa och skall upp Ohhh fuskis! Ha det såååååå roligt  gums!
    åh, vi har inget inplanerat, skulle åkt igår dit men dom är sjuka här hemma så det gick inte...

vi kan pratas mer om det sen, kanske kommer in en runda imonkväll efter salgen, kram o sov gott! pussa sötbarnen från oss!
    Aleya 2 mars 2008
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-11-03 22:56:27 följande:
    What!? Men vad bra då slipper jag bestämma mig haha är så jääävla velig!Nää nu skall jag nanna. inskolning på dagis nu ju så jag är döden död!! Kramis
    Ok, kramis nattis!!
    Vad vore en dag på salgen........
  • Älskade Moa

Ser att det är många som ska på salgen :) Har inte varit här inne på ett tag nu ju. Ingen som har lust att kika efter något fint till min busa på Molosalgen, får ju bli nån som ska dit till helgen. Men alla har kanske redan växlat osådär...
    Känner nån sig sugen så inboxa gärna, blir ju sängen här nu :)

• Mamma Kråkan

godmorgon {#lang_emotions_laughing} ååå vad jag biter på min naglar är såååå nyfiken på vad mitt underbara bud kommer hitta idag

• Mamma Kråkan
    Lantani skrev 2009-11-04 08:29:13 följande:
    Jag är också otroligt nyfiken på vad mitt underbart snälla bud hittar
    hehe kommer ju vara spänd hela dagen {#lang_emotions_tongue_out}
  • Damien och Adrian

god morgon - samma här! fast min lista var så specifik med mest gammalt så det blir nog inte mycket.

Jag tror migränen är borta idag även om det känns lite tungt i huvudet.{#lang_emotions_dreamer} Ska vara noga med att äta på bestämda tider så får jag se om det hjälper. Jag ahr nästan gått ned alla gravidkilon redan så det kanke är därför, kroppen saknar energi. *teori nr 4 de senaste dagarna*

stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-11-04 08:55:03 följande:
    god morgon - samma här! fast min lista var så specifik med mest gammalt så det blir nog inte mycket. Jag tror migränen är borta idag även om det känns lite tungt i huvudet. Ska vara noga med att äta på bestämda tider så får jag se om det hjälper. Jag ahr nästan gått ned alla gravidkilon redan så det kanke är därför, kroppen saknar energi. *teori nr 4 de senaste dagarna*
    Låter som en bra ide....jag fick också en jäkla huvud värk med Båda mina då jag ammade mest för jag glömde äta mitt i allt stress och då dalade socker nivån & då fick jag ont i huvudet direkt och blev sådär härligt illamående{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15