• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-11-04 14:27:46 följande:
    Ja, jag hoppas det för jag kommer vara helt död. Det är dessutom en mässa jag ska stå på. Mycket folk, varmt och mycket sorl. Urk, gillar inte mässor
    Håller med urk för mässor.
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-11-04 14:28:54 följande:
    Fick ni inget formulär att fylla i om önskemål????
    Haha, nej vi måste ha missat det formuläret
    Morty skrev 2009-11-04 14:29:30 följande:
    Håller med urk för mässor.
    De är roliga att gå på men en pina att stå på

Dessutom blir fredagen lång med pass 9-19 och sen hem och duscha och sen ta tåget. Hoppas att jag somnar fort och slipper mer huvudvärk nu. SÖndagens pass blir rätt ok med tid 13-19

Ska du på salgen?
  • Damien och Adrian
    Morty skrev 2009-11-04 14:28:54 följande:
    Fick ni inget formulär att fylla i om önskemål????
    jag måste ha missat det med första gången.
    Duntoffla skrev 2009-11-04 14:27:46 följande:
    Ja, jag hoppas det för jag kommer vara helt död. Det är dessutom en mässa jag ska stå på. Mycket folk, varmt och mycket sorl. Urk, gillar inte mässor
    bokmässor och barnmässor är spännande... {#lang_emotions_dreamer} men aj,vad ont i fötterna du ska ha!
    stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-11-04 14:32:42 följande:
    bokmässor och barnmässor är spännande...  men aj,vad ont i fötterna du ska ha!
    Ja, jag får ta Birkenstock på jobbet på måndagen
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-11-04 14:32:00 följande:
    Haha, nej vi måste ha missat det formuläret

De är roliga att gå på men en pina att stå på Dessutom blir fredagen lång med pass 9-19 och sen hem och duscha och sen ta tåget. Hoppas att jag somnar fort och slipper mer huvudvärk nu. SÖndagens pass blir rätt ok med tid 13-19Ska du på salgen?
    Nej tyvärr ska jag inte det. Lite olika omständigheter som gjorde att jag fick skippa det denna gången. Men sånt är livet, jag överlever. Fit for fight till våren istälet. Får sitta här och dreggla över alla era inköp.
    Skulle mer än gärna bara åka över för att snacka med alla er.
  • Morty
    Incommunicado skrev 2009-11-04 14:32:42 följande:
    jag måste ha missat det med första gången.

bokmässor och barnmässor är spännande...  men aj,vad ont i fötterna du ska ha!
    OK, då är det väl kanske bara vårt bvc som ger ut sånna.

Ja, när man går på mässor för nöjesskull så är det skoj. Men att stå själv är rätt träligt.
    Åker iväg och jobbar på mässa i januari och den är från onsdag - lördag. Oooont i fötterna får man.
  • Helle
    Morty skrev 2009-11-04 13:15:56 följande:
    Var på kundbesök. Hade lite tid att fördriva innan vi skulle vara hos kunden så jag gick ner till något torg. Där fanns en affär som hette Oki-doki tror jag det var. Men de hade mest NameIt. På vägen hemåt fick jag även 'se' lite av Ljungby då min chef kom på att han och frun har bröllopsdag idag. Så det var till att leta upp en blomsteraffär. Är det inte i Ljungby Busbellan kommer ifrån? Sveriges karta har fått ett helt annat innehåll för mig för när jag ser städer så förknippar jag det med någon här i tråden.
    Det var den jag menade, nån annan finns inte vad jag känner till. Nu är jag ju inte där så ofta men utbudet är ganska tunt. 
  • FlowerPowerMama

Nu ska barnens strax inviga delar av vinterkläderna. Det är nollgradigt och blåsigt här och vi ska promenera till barngympan vilket tar runt 45 min, så vinterkläder kändes enklast.
    Lilla får sin regnbåge och stora får sin hallonröda jacka.

Bloggar, adressen finns i min profil.
  • Quiet thoughts

En glad nyhet. alvins villrvalla o IdaT tröja kom idag + att jag köpte en blå IdaT overall åt honom. Jag köpte 86 för den var ganska stor men sitter han ser den kort ut hmm. hon i affären tyckte dock den var bra för det fanns ju en 8 cm rum mellan tyg o rumpa. Vet inte hur det skall vara riktigt men min hand rymdes in iallafall...

Han är ju så liten Alvin....

Dålig nyhet. Lovas syn har blivit ännu sämre och hon ser dåligare på ena ögat nu, läkaren ville inte säga rakt ut åt maken men hans förstod att hon var inte långt ifrån blind på ögat.

• Tasha78

Quiet thoughts skrev 2009-11-04 16:15:18 följande:

En glad nyhet. alvins villrvalla o IdaT tröja kom idag + att jag köpte en blå IdaT overall åt honom. Jag köpte 86 för den var ganska stor men sitter han ser den kort ut hmm. hon i affären tyckte dock den var bra för det fanns ju en 8 cm rum mellan tyg o rumpa. Vet inte hur det skall vara riktigt men min hand rymdes in iallafall... Han är ju så liten Alvin.... Dålig nyhet. Lovas syn har blivit ännu sämre och hon ser dåligare på ena ögat nu, läkaren ville inte säga rakt ut åt maken men hans förstod att hon var inte långt ifrån blind på ögat.
    stackare
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15