• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • isako
    Quiet thoughts skrev 2009-11-04 16:15:18 följande:
    En glad nyhet. alvins villrvalla o IdaT tröja kom idag + att jag köpte en blå IdaT overall åt honom. Jag köpte 86 för den var ganska stor men sitter han ser den kort ut hmm. hon i affären tyckte dock den var bra för det fanns ju en 8 cm rum mellan tyg o rumpa. Vet inte hur det skall vara riktigt men min hand rymdes in iallafall...Han är ju så liten Alvin....Dålig nyhet. Lovas syn har blivit ännu sämre och hon ser dåligare på ena ögat nu, läkaren ville inte säga rakt ut åt maken men hans förstod att hon var inte långt ifrån blind på ögat.
    Men herrejisses kors och Amalia!! Uscha
    Vet inte vad jag skall säga. Inget låter vettigt hur jag än försöker. Säger bara - önskar att det vänder NU! Det är dags att ni får se ljuset i slutet vid tunneln nu!
    Styrkekramar i massor!!!!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Quiet thoughts
    Tasha78 skrev 2009-11-04 17:18:24 följande:
    stackare
    isako skrev 2009-11-04 17:28:26 följande:
    Men herrejisses kors och Amalia!! UschaVet inte vad jag skall säga. Inget låter vettigt hur jag än försöker. Säger bara - önskar att det vänder NU! Det är dags att ni får se ljuset i slutet vid tunneln nu!Styrkekramar i massor!!!!
    ja verkligen skitjobbigt just nu med synen också, men bara hon blir frisk från cancern men ändå hemskt om hon blir blind.
  • Fantastiska Skatt
    Quiet thoughts skrev 2009-11-04 17:33:55 följande:
    ja verkligen skitjobbigt just nu med synen också, men bara hon blir frisk från cancern men ändå hemskt om hon blir blind.
    {#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_heart} finner inga vettiga ord så är bara tyst och håller tummarna
  • melizza
    En glad nyhet. alvins villrvalla o IdaT tröja kom idag + att jag köpte en blå IdaT overall åt honom. Jag köpte 86 för den var ganska stor men sitter han ser den kort ut hmm. hon i affären tyckte dock den var bra för det fanns ju en 8 cm rum mellan tyg o rumpa. Vet inte hur det skall vara riktigt men min hand rymdes in iallafall...Han är ju så liten Alvin....Dålig nyhet. Lovas syn har blivit ännu sämre och hon ser dåligare på ena ögat nu, läkaren ville inte säga rakt ut åt maken men hans förstod att hon var inte långt ifrån blind på ögat.
    Nämen lilla stackare. *massa styrekkramar till er familj*
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Quiet thoughts

Tack ska ni har.
    Måste hämta Alvin nu, imorgon reser vi till uppsala iaf, blir där nog några dagar så om nån ser oss så vinka

• THEA och Grodan
    Nämen, kram {#lang_emotions_heart}
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • Quiet thoughts

Tack...

Nu en fråga, Alvins nya overall i strl 86. Ser den för liten ut?

bambinidolce.blogg.se/

Det finns ju kanske en 5 cm på ben o växa i och 3 cm på armarna.

Den hänger alltså inte som en säck o han rör sej bra i den, o de finns rum för min hand i grenen där det finns kanske 7-8 cm rum mellan bak o gren....

Hur himelens stora overaller köper ni? så det korvar sej eller? .... 92 såg ju ut som världens hus då jag tittade o provade ej heller, den va ju stor faktiskt.

• melizza
    Quiet thoughts skrev 2009-11-04 20:34:01 följande:
    Tack...Nu en fråga, Alvins nya overall i strl 86. Ser den för liten ut?bambinidolce.blogg.se/Det finns ju kanske en 5 cm på ben o växa i och 3 cm på armarna.Den hänger alltså inte som en säck o han rör sej bra i den, o de finns rum för min hand i grenen där det finns kanske 7-8 cm rum mellan bak o gren....Hur himelens stora overaller köper ni? så det korvar sej eller? .... 92 såg ju ut som världens hus då jag tittade o provade ej heller, den va ju stor faktiskt.
    jag läste din blogg och får tårar i ögonen efter att läst allt ni får stå ut med och framför allt er älskade lilla Lova som får lida så mycket......usch vilket helvete men jag hoppas verkligen att hon blir bättre snart och får slut på ert och Lovas lidande....

*massa varma kramar till er*

overallen tycker jag satt bra och inte alls för liten men kolla måtten på nästa storlek och jämför om du tror att nästa storlek skulle vara bättre....men det är ju inte bra att ha för stor overall för det blir ju lite klumpigt att röra sig i det ju
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Quiet thoughts
    melizza skrev 2009-11-04 20:53:48 följande:
    jag läste din blogg och får tårar i ögonen efter att läst allt ni får stå ut med och framför allt er älskade lilla Lova som får lida så mycket......usch vilket helvete men jag hoppas verkligen att hon blir bättre snart och får slut på ert och Lovas lidande....*massa varma kramar till er*overallen tycker jag satt bra och inte alls för liten men kolla måtten på nästa storlek och jämför om du tror att nästa storlek skulle vara bättre....men det är ju inte bra att ha för stor overall för det blir ju lite klumpigt att röra sig i det ju
    tack...

Jo jag tycker den sitter bra jag med och det tyckte hon som sålde också så då måste den ju vara bra. Hmm. Han rör sig bra i den iallafall, man vill ju inte att de blir michelinkänsla heller. Overeller är ju överlag ganska vältilltagna, så ofta kan ett nummer vara lika som man valt numret upp.
  • Morty

Quiet thoughts skrev 2009-11-04 20:34:01 följande:

Tack... Nu en fråga, Alvins nya overall i strl 86. Ser den för liten ut? bambinidolce.blogg.se/ Det finns ju kanske en 5 cm på ben o växa i och 3 cm på armarna. Den hänger alltså inte som en säck o han rör sej bra i den, o de finns rum för min hand i grenen där det finns kanske 7-8 cm rum mellan bak o gren.... Hur himelens stora overaller köper ni? så det korvar sej eller? .... 92 såg ju ut som världens hus då jag tittade o provade ej heller, den va ju stor faktiskt.
    *massa kramar till dig och din familj*

Alvins overall ser ut att sitta bra. Som du själv säger så är det ju varken skönt eller smidigt med en förstor overall. Kan inget annat än att hålla med om att han passar kanonfint i blått!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15