• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-11-04 11:22:54 följande:
    Ojaaa, fast inatt vaknade hon bara 1 gång så jag känner mej riktigt utvilad idag. Nej alltså vi har ju haft en massa besök men vi är ett gäng som fått barn nu i oktober som ska träffas varje torsdag, ska bli så mysigt att se alla bebisar.
    jaha ni ska fika med andra mammor....mysigt och kul att träffas med andra med bäbisar

det är knappt man hinner prata för alla ha fullt upp med sin bäbis men det är ändå himla kul att ses

vi är tre mammor från min mammagrupp som ff träffas emellanåt och det är himla kul och nu när dem är så stora hinner man prata lite mer eftersom barnen leker med varann medans vi mammor fikar
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Damien och Adrian
    melizza skrev 2009-11-04 11:13:39 följande:
    jag hoppas kunna hitta några sådana fina gamla godingar som kossor, bambi, lamm, kaniner, uttrar och änglar men tror inte det finns lika mycket i dem storlekar jag vill ha 110-116-122
    nej de gamla finns nästan enbart i stlk 56-68.
    Duntoffla skrev 2009-11-04 11:22:51 följande:
    Skönt med sovmorgon och mysigt med bebisfika Jag är hemma efter gårdagens huvudvärk och illamående. Känner mig slut i kroppenFick precis mail från Hanazacka om rea.
    hur stor rea o på vad?

Hej förresten kul å se dig! Jag ahr också haft migrän...
    stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-11-04 11:22:54 följande:
    Ojaaa, fast inatt vaknade hon bara 1 gång så jag känner mej riktigt utvilad idag. Nej alltså vi har ju haft en massa besök men vi är ett gäng som fått barn nu i oktober som ska träffas varje torsdag, ska bli så mysigt att se alla bebisar.
    kul! I skövde är det svårt att få till träffar, det kanske är för litet, om någon ställer in blir det inte att någon kommer kanske. Vi har inga naturliga träffpunkter med föräldraträffar heller som vi hade i Falköping. Fast där var mitt problem att alla mammor var väldigt unga och jag lastgammal. Inget alls gemensamt. inte gillade de danskt heller.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-11-04 11:49:04 följande:
    kul! I skövde är det svårt att få till träffar, det kanske är för litet, om någon ställer in blir det inte att någon kommer kanske. Vi har inga naturliga träffpunkter med föräldraträffar heller som vi hade i Falköping. Fast där var mitt problem att alla mammor var väldigt unga och jag lastgammal. Inget alls gemensamt. inte gillade de danskt heller.
    kul grej:
    Falköping är ju känt för att vara kotätaste bygden - tänk vad kul när jag kommer med märkeskläder till babycafét, Molos kobyxa, jag fick kommentarer men mer som "vad käckt, det passar ju här på bygda" det gjorde ont i hjärtat....  Tänk så fel det kan bli  {#lang_emotions_dreamer}
  • Morty
    Incommunicado skrev 2009-11-04 11:51:20 följande:
    kul grej: Falköping är ju känt för att vara kotätaste bygden - tänk vad kul när jag kommer med märkeskläder till babycafét, Molos kobyxa, jag fick kommentarer men mer som "vad käckt, det passar ju här på bygda" det gjorde ont i hjärtat....  Tänk så fel det kan bli  
    Jag var och lullade runder igår i Falköping. Finns det någon affär där som säljer Molo?
  • Tasha78
    kul grej: Falköping är ju känt för att vara kotätaste bygden - tänk vad kul när jag kommer med märkeskläder till babycafét, Molos kobyxa, jag fick kommentarer men mer som "vad käckt, det passar ju här på bygda" det gjorde ont i hjärtat....  Tänk så fel det kan bli  
    min lilla blev utskrattad när hon hade sin kosuit av en dansk läkare jag blev så paff så jag glömde säga till henne att det var en danskt företag
  • Helle
    Jag som är därifrån trakten kan mycket väl höra hur det låter Hjärtat gråter dock
  • Helle
    Morty skrev 2009-11-04 12:02:56 följande:
    Jag var och lullade runder igår i Falköping. Finns det någon affär där som säljer Molo?
    Inte vad jag känner till. Det finns en affär som brukar ha lite IdaT och Name It, men inte Molo vad jag vet. 
    Vad gör du där?
  • Tjollabolla

Hej flickor!

Fy bubblan vad kallt det är idag! Kommer tom. lite snöflingor här i skåne

Har varit hos läkaren idag som sjukskrev mig helt, så jädrans skönt... Nu ska jag vila som en tok fram tills lördag!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15