• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-11-08 14:23:54 följande:
    Halååå glöm inte Tjolla!!! Jag är ledig varje dag nu
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-11-08 14:24:41 följande:
    haha jaaadå men det verkade som att ott inte skulle ha nån i höst prova lägga in samma bild flera ggr
    Har försökt..gav upp när jag försökt typ 7 ggr
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-11-08 14:23:54 följande:
    Halååå glöm inte Tjolla!!! Jag är ledig varje dag nu
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-11-08 14:26:04 följande:
    Har försökt..gav upp när jag försökt typ 7 ggr
    åhh synd
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-11-08 14:24:41 följande:
    haha jaaadå men det verkade som att ott inte skulle ha nån i höst prova lägga in samma bild flera ggr
    Ähhhh dom ljuger ur näsan på det stället ju! De sa att Molo inte skulle ha nån salg heller ju! *knas ott*

Klart det blir en ott försäljning! För jag vill ju dit ju
  • LJ2
    Buttelina skrev 2009-11-08 14:19:19 följande:
    vill se bilder på alla dina inköp juuu

ja.. det kommer.. tyvärr har man ju ett annat liv med ?? *hur det gick till??*
    bäst o packa mina paket, så jag inte får neg eller nåt för slö lev.. *fick pengar i fre för dom, men hann ju inte fre o lör*
    men vill göra klart med så jag kan rota i allt fiiint
    vet knappt vad jag fick med mig hem tillslut...
    o dryga jag.. valde mellan cerise o orange vantar.. o la undan ett par, när jag hade pengar kvar?? inte att jag tog tillbaka från kasta högen?? nänä..
    eller tog dom åt mamma? hon ville ha 3 småsaker till 3 flickbarnbarn..
    vantar e perfekt??? *muttrar*
    jaja.. de fanns många
    får ta det nästa gång....

e sååå nöjd över mina köp!!!!!

o tack! till dom som övertalade mig att köpa lurvoverallen!!!!
    sambon löööv it!!!!
    fattar inte vad jag tänkte med ett kort tag... *behöver ingen nu, hon e ju så stor???*

skyller på lågt blodsocker på salgen
    * 3 underbara busfrön *
  • Buttelina

hmm köpte ju ett par knapp printleggings igår.. det var visst strl 104.. samma strl som jag redan har jahopp då får dom också åka på t. eller behöver man två par fiiiina ju

• MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-11-08 14:27:59 följande:
    ja.. det kommer.. tyvärr har man ju ett annat liv med ?? *hur det gick till??* bäst o packa mina paket, så jag inte får neg eller nåt för slö lev.. *fick pengar i fre för dom, men hann ju inte fre o lör* men vill göra klart med så jag kan rota i allt fiiint vet knappt vad jag fick med mig hem tillslut... o dryga jag.. valde mellan cerise o orange vantar.. o la undan ett par, när jag hade pengar kvar?? inte att jag tog tillbaka från kasta högen?? nänä.. eller tog dom åt mamma? hon ville ha 3 småsaker till 3 flickbarnbarn.. vantar e perfekt??? *muttrar* jaja.. de fanns många får ta det nästa gång.... e sååå nöjd över mina köp!!!!! o tack! till dom som övertalade mig att köpa lurvoverallen!!!! sambon löööv it!!!! fattar inte vad jag tänkte med ett kort tag... *behöver ingen nu, hon e ju så stor???* skyller på lågt blodsocker på salgen
    tänkte väl du skulle bli nöjd

Dottern älskar sin ...
  • LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-11-08 14:28:31 följande:
    hmm köpte ju ett par knapp printleggings igår.. det var visst strl 104.. samma strl som jag redan har jahopp då får dom också åka på t. eller behöver man två par fiiiina ju
    Åhh {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-11-08 14:27:36 följande:
    Ähhhh dom ljuger ur näsan på det stället ju! De sa att Molo inte skulle ha nån salg heller ju! *knas ott*Klart det blir en ott försäljning! För jag vill ju dit ju
    HOPPAS!!!!
    LJ2 skrev 2009-11-08 14:27:59 följande:
    ja.. det kommer.. tyvärr har man ju ett annat liv med ?? *hur det gick till??* bäst o packa mina paket, så jag inte får neg eller nåt för slö lev.. *fick pengar i fre för dom, men hann ju inte fre o lör* men vill göra klart med så jag kan rota i allt fiiint vet knappt vad jag fick med mig hem tillslut... o dryga jag.. valde mellan cerise o orange vantar.. o la undan ett par, när jag hade pengar kvar?? inte att jag tog tillbaka från kasta högen?? nänä.. eller tog dom åt mamma? hon ville ha 3 småsaker till 3 flickbarnbarn.. vantar e perfekt??? *muttrar*jaja.. de fanns många får ta det nästa gång....e sååå nöjd över mina köp!!!!!o tack! till dom som övertalade mig att köpa lurvoverallen!!!! sambon löööv it!!!! fattar inte vad jag tänkte med ett kort tag... *behöver ingen nu, hon e ju så stor???* skyller på lågt blodsocker på salgen
    haha har du ett liv

ibland får man verkligen hjärnsläpp på salgen

kom igen nu det tar bara 5 min att ta bilder. nyfiken juuuu

BUBBLAN jag är nyfiken på dina inköp meeeeed
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15