• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • LJ2
    MejaKiZnic skrev 2009-11-08 14:30:36 följande:
    tänkte väl du skulle bli nöjd Dottern älskar sin ...
    ja.. !! så fin.. o perfekt i bil eller så nu ju
    eller i vagn i vår på promenad.. eller i skogen *om den passar då* på sensommaren..
    fast då kommer hon ha en ny, eller lurvbyxor o jacka!!!

o tack för din söta hjälp!!
    springa o leta massa saker som jag behövde, guld värt ju!!!{#lang_emotions_kiss}
    * 3 underbara busfrön *
  • Buttelina
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 14:30:49 följande:
    Åhh
    haha {#lang_emotions_dreamer} 
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2009-11-08 14:28:31 följande:
    hmm köpte ju ett par knapp printleggings igår.. det var visst strl 104.. samma strl som jag redan har jahopp då får dom också åka på t. eller behöver man två par fiiiina ju
    T tycker jag
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-11-08 14:34:29 följande:
    ja.. !! så fin.. o perfekt i bil eller så nu ju eller i vagn i vår på promenad.. eller i skogen *om den passar då* på sensommaren.. fast då kommer hon ha en ny, eller lurvbyxor o jacka!!! o tack för din söta hjälp!! springa o leta massa saker som jag behövde, guld värt ju!!!
    Haha det vara bara skoj
  • Zvartaliljan
    molnen skrev 2009-11-08 14:01:45 följande:
    Jag hade ordentlig rethosta(gravid i mån 8 )och läkaren skrev ut cocillana så enligt honnom var det ingen fara.
    LJ2 skrev 2009-11-08 13:39:09 följande:
    fast man får ju morfinsprutor ibalnd under förlossning? som smärtstillande? så borde inte vara farligt i så liten dos? men förstår om du e orolig över det!! står det att det e ok, o hon sa det så skulle jag nog vågat ta.. kanske inte full dos första ggn, utan testa om minrde hjälper.. hjälper det inte så skulle jag nog ta full dos efter tillåten tid mellan doserna..
    Tack för era svar, då ska jag nog våga testa, o hoppas det hjälper. Har 39,2 i feber just nu o hostar så jag kräks...är så jävla trött men kan inte ligga ner ens en sekund, det känns som hela halsen drar ihop sig o jag får ingen luft. Får panik här snart...mådde jättebra igår förutom lite snuva, detta kom verkligen pang bom!!! 
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 14:51:27 följande:
    Tack för era svar, då ska jag nog våga testa, o hoppas det hjälper. Har 39,2 i feber just nu o hostar så jag kräks...är så jävla trött men kan inte ligga ner ens en sekund, det känns som hela halsen drar ihop sig o jag får ingen luft. Får panik här snart...mådde jättebra igår förutom lite snuva, detta kom verkligen pang bom!!! 
    ska du ta ett läkemedel med morfin i som gravid

det hade inte jag vågat
  • karmasus
    ett husmoderstips är att göra te på timjan . Det hjälper kanon mot hosta.
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2009-11-08 14:44:57 följande:
    T tycker jag
    {#lang_emotions_dreamer} gahh är ju kul att syskonmatcha med!! men hmm isabel har snart växt ur sina ändå..
  • karmasus
    1 tsk timjan, 2 dl kokande vatten, låt dra i 10 minuter, sila - drick =)
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-11-08 14:54:46 följande:
    ska du ta ett läkemedel med morfin i som gravid det hade inte jag vågat
    får väl väga över vad som är värst just nu...mitt hostande och kräkande som ger mig världens sammandragningar när jag redan har hotande förtidsbörd....eller cocillana som kan få stopp på hostan...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15