• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan

Hej igen Maia vägrar ta av sig hand-i-hand klänningen som hon hade igår och även har sovit i, jättekul att hon tycker om den så mycket men jag vill ju prova andra fina kläder på henne ju *typiskt*

Nu har jag kört våra helggäster till tåget så nu är det lugnt här...försökte sova en stund men kan inte lägga mig ner...får ingen luft...ingen som hade råd om Cocillana? Jag ringde sjukvårdsrådgivningen men hon sa ju förstås bara samma som stod på bipacksedeln, det är ju vad de går efter. Så hon tyckte jag kunde ta...men jag vet inte...känns lite knepigt o stoppa i sig morfin liksom...

• LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 13:32:36 följande:
    Hej igen Maia vägrar ta av sig hand-i-hand klänningen som hon hade igår och även har sovit i, jättekul att hon tycker om den så mycket men jag vill ju prova andra fina kläder på henne ju *typiskt* Nu har jag kört våra helggäster till tåget så nu är det lugnt här...försökte sova en stund men kan inte lägga mig ner...får ingen luft...ingen som hade råd om Cocillana? Jag ringde sjukvårdsrådgivningen men hon sa ju förstås bara samma som stod på bipacksedeln, det är ju vad de går efter. Så hon tyckte jag kunde ta...men jag vet inte...känns lite knepigt o stoppa i sig morfin liksom...
    fast man får ju morfinsprutor ibalnd under förlossning? som smärtstillande?
    så borde inte vara farligt i så liten dos?
    men förstår om du e orolig över det!!
    står det att det e ok, o hon sa det så skulle jag nog vågat ta.. kanske inte full dos första ggn, utan testa om minrde hjälper..

hjälper det inte så skulle jag nog ta full dos efter tillåten tid mellan doserna..
    * 3 underbara busfrön *
  • MejaKiZnic
    ChokladMoshin skrev 2009-11-08 13:24:35 följande:
    Förresten så kom jag ju på att jag har ju en sländtröja i stl. 98 till Mini, så då kan du ju behålla den i 92 ändå om du vill, annars tar jag den ju såklart!
    ja annars kan jag ta den........... gör inget mig
  • molnen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 13:32:36 följande:
    Hej igen Maia vägrar ta av sig hand-i-hand klänningen som hon hade igår och även har sovit i, jättekul att hon tycker om den så mycket men jag vill ju prova andra fina kläder på henne ju *typiskt*Nu har jag kört våra helggäster till tåget så nu är det lugnt här...försökte sova en stund men kan inte lägga mig ner...får ingen luft...ingen som hade råd om Cocillana? Jag ringde sjukvårdsrådgivningen men hon sa ju förstås bara samma som stod på bipacksedeln, det är ju vad de går efter. Så hon tyckte jag kunde ta...men jag vet inte...känns lite knepigt o stoppa i sig morfin liksom...
    Jag hade ordentlig rethosta(gravid i mån 8 )och läkaren skrev ut cocillana så enligt honnom var det ingen fara.
  • LillaÄrtan

Jag tar gäääärna sländtunikan i 92 {#lang_emotions_innocent}

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LJ2
    ChokladMoshin skrev 2009-11-08 13:24:35 följande:
    Förresten så kom jag ju på att jag har ju en sländtröja i stl. 98 till Mini, så då kan du ju behålla den i 92 ändå om du vill, annars tar jag den ju såklart!

ska se om jag har nåt annat med mig hem o skicka ist...
    får se vad jag kommer fram till..
    hör av mig lite senare idag med frakt o så..
    packar paket just nu, sen ska jag rota i alla underbara kläder..
    blev en del..
    första ggn jag bet, 8175 dkk totalt för allt sen de sista 800 jag hade kvar i andra omgången... *kan ju inte åka hem med danska!!! *
    så 4 kassar fick jag med mig hem.. *{#lang_emotions_heart}*
    lite grann o rota runt i...
    o nej va jobbigt
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 14:02:34 följande:
    Jag tar gäääärna sländtunikan i 92
    jag har ju lamm knapp till dig.. får inte ta alla godtbitar
    ska se sen som jag skrev, vad jag kommer fram till...
    har lixom era högar typ klara ju så¨ska böka runt o ordna om lite..
    om en stund..
    * 3 underbara busfrön *
  • MejaKiZnic
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 14:02:34 följande:
    Jag tar gäääärna sländtunikan i 92
    Du den är min letade som en galning i går men alla var slut
    LJ2 skrev 2009-11-08 14:02:34 följande:
    ska se om jag har nåt annat med mig hem o skicka ist... får se vad jag kommer fram till.. hör av mig lite senare idag med frakt o så.. packar paket just nu, sen ska jag rota i alla underbara kläder.. blev en del.. första ggn jag bet, 8175 dkk totalt för allt sen de sista 800 jag hade kvar i andra omgången... *kan ju inte åka hem med danska!!! * så 4 kassar fick jag med mig hem.. ** lite grann o rota runt i... o nej va jobbigt
    Ps glöm ej skicka ditt banknr så jag kan betala
  • LJ2
    MejaKiZnic skrev 2009-11-08 14:04:23 följande:
    Ps glöm ej skicka ditt banknr så jag kan betala
    hahaha...
    lugna ner er nu flickor..
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15